Ik heb al besloten dat als ik geen startperiode kan lospeuteren ik eerst dan 'gewoon' ga solliciteren maar ondertussen bereid ik dan wel alles tot in de puntjes voor zodat ik het wel klaar heb. Vind ik geen goeie baan (en die kans is groot), dan schort ik mijn ww tijdelijk op (dat kan) en begin ik in 1x met alles tegelijk. Dus EN uitbreiding van de praktijk, EN de winkel, reclame, webshop, de hele reut zegmaar. Ik moet dan zien dat ik mezelf 3 a 4 maanden kan bedruipen tot ik wat inkomsten uit uitbreiding+winkel krijg. En moet dan binnen een half jaar zien te beoordelen of ik daarmee doorkan gaan of dat ik er bv nog een parttime baan bij zal moeten nemen (is ook niet zo'n punt trouwens want ik heb me al omgeschoold tenslotte tot medisch secretaresse).
Een startperiode geeft alleen wat meer rust omdat je je dan niet zo'n zorgen hoeft te maken over of er wel genoeg binnenkomt. En juist als ik me zorgen maak ben ik niet op m'n sterkst, ik slaap dan slecht en het leidt me gewoon erg af van m'n doel. Dan ben ik ook niet zo creatief als dat ik lekker gewoon m'n ding kan doen.
Het doolhof van wetten is ook mijn ding niet hoor, maar ik zit er nu wel aardig in
), clienten doen. Splits gewoon uit wat zinvol is en dan zet je per vol uur een streepje. Ik turf het altijd gewoon.

Mag ik vragen wat jullie kwijt zijn om administratie uit te besteden en wat krijg je daarvoor? Kan ik ook gewoon voor 1x iemand inschakelen om erachter te komen of het goed is hoe ik het tot nu toe doe? (ik vind dat ik te weinig administratie heb om het maandelijks door iemand te laten doen)