Vanochtend lekker uitgeslapen, hoefde pas om 11 uur op school te zijn. 1 uurtje les, 2 tussenuren, 1 uurtje les en dan uit, richting de tandarts.
Ik wil meer cijfers weten, maar ze zijn hier zo ontzettend traag!
Kennen mensen hier de examencursussen van de Uni Leiden?
Die krijgen wij gratis van de school; Ze zijn als de dood dat wij het gemiddelde naar beneden halen > Slechte reputatie.
No problem! Die examentrainingen zijn ontzettend duur!

het kwam erop neer dat onze groep meer dan een uur moest wachten op school voordat we eindelijk konden beginnen. Achteraf niet zo erg want in dat 'verloren uurtje' heb ik wiskunde gedaan waardoor ik nu al lekker thuis ben!
Heb je nog een her?
Nu hopen dat engels nog redelijk is, ben daar altijd slecht in geweest met oefenen.. nog nooit voldoende gehaald, dus zal wel wonder zijn als het nu wel zo is :p
Op zich zijn ze niet heel erg, maar het punt is dat ik nu, een paar maanden voor de examens, opeens een totaal nieuw scheikunde docent krijg. De huidige docent gaat eind van deze week weg omdat ie ergens anders gaat werken en nu krijgen wij opeens een nieuw mens dat nog nooit bij ons op school heeft gewerkt
Ik ga proberen te ruilen om bij een vriendin in de klas te komen. Zij heeft wel les van een hele prettige docent. Qua uren zou het ook prima kunnen, want ik heb die uren vrij 
..echt slecht te horen