Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donna89 schreef:ik kom op de 2e lijn van de helpdesk. dus mensen met een probleem die niet opgelost word komen bij mij.. en dan moet ik er voor zorgen dat die mensen toch tevreden klant blijven.. haha dus krijg een hoop boze mensen aan de telefoon
ik heb gegoogled naar werk in de omgeving en uiteindelijk via randstad daar terecht gekomen.. ze hadden meerdere vacatures..
Girl In The Mirror schreef:Hopen dat het wat wordt Cowgirl! Zeker nu met dit weer lijkt het me echt geen straf! (Voor de winter snel wat anders vinden)
Klinkt goed Donna89! Lijkt me interessant werk, zit ook wat meer diepgang in dan de eerstelijns gesprekken! Heb ook nog bij KPN gesolliciteerd, wel iets heel anders trouwens.
Ik ben vandaag ook aangenomen.
Had om 12.00 uur het gesprek en om 15.45 werd ik al teruggebeld, was toen op weg naar huis van mijn privéles, dus ik zat heel aso op m'n pony te bellen, whehe.
Het is trouwens bij het c a k . (Google maar, aan elkaar)
Girl In The Mirror schreef:Ier_ schreef:Heb je die vacature via Randstad gekregen? Zag 'm in m'n mail verschijnen, maar ik heb weer een probleem met de gewenste werktijden ivm school. Gefeliciteerd dat je bent aangenomen.
Nee via content.Wat voor werktijden stonden daar dan? Ik kom op de afdeling w t c g.
Citaat:Beschikbaarheid
- Aantal uren per week: 24-32 uur per week (beschikbaarheid op ma, woe en vrij gewenst )
- Training: 30u p/w gedurende 4 weken op ma- t/m do van 09.00 – 17.00
- Duur: minimaal 1 jaar in kalendermaanden
Ier_ schreef: