Cowgirl schreef:SuperSmurf schreef:Hey wat goed joh! Mag ik vragen wat je eigenlijk hebt?
Ik ben ook door naar het 2e gesprekVolgende week woensdag en moet dan ook meteen anderhalf uur mee draaien. ( stiekum wel beetje eng! )
Heb nog niets gehoord van de andere functies waar het wervingsbureau mijn cv zou neerleggen... Helaas.. vind dat nl een stuk leuker!
Ik heb in de laatste 5 jaar 3 hernia's gehad
Bah wat naar zeg... Fijn dat je dan nu iets gevonden hebt dat bij je past!
Ik heb van de week een gesprek gehad bij weer een andere functie waar ik uiteindelijk door kan groeien en heb daar ook weer een 2e gesprek
In eerste instantie niet omdat ze bang waren dat ik me te snel zou gaan vervelen. Had dit weer via een wervingsbureau gedaan en normaal verloopt de communicatie dan via dat bureau. Maar heb nu zelf even terug gebeld om te zeggen dat ik 1 van hun vragen verkeerd begrepen had en daardoor misschien niet gemotiveerd over kwam. Heeft blijkbaar geholpen wnat nu heb ik dus wel 2e gesprek

Je kunt altijd nog je eigen (vouw)krukje meenemen.
Je hebt ook speciale schoenen die beter je lichaamsgewicht verdeelt over je voetzolen. Misschien is dat ook wat voor je.
zal ik maximaal gebruiken?
) Ik heb iets geschreven als: ik heb een nieuwe baan gevonden en daarom zeg ik, met inachtneming van de opzegtermijn, mijn huidige contract bij deze op. Dit betekent per dat [datum] mijn contract stopt. Ik heb met veel plezier gewerkt, blabla om een beetje vriendelijk te eindigen.
haha. Hij ging het iig bekijken. Ik hoef trouwens niet persé hoger, maar goed niet geschoten is altijd mis toch?
. Zo heb je niks en zo kom je voor een toch wel belangrijke toekomst keuze te staan.