VWO 4 - 2015/2016

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bestekhaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 17:32

M'n vriendin en ik hadden al bijna een jaar geleden dat afgesproken dat we een keer samen naar de sportschool moesten gaan... :')
Nu eindelijk afgelopen vrijdag waargemaakt, ge-wel-dig! _O-

Myrthe64

Re: VWO 4 - 2015/2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 20:49

Guys, mijn PB komt er straks aan! Sorry dat het zo laat is haha, had het nogal druk :) Maar iedereen heel erg bedankt dat ik een berichtje mag sturen!

Gaan jullie nog iets speciaals doen met kerst?

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 20:51

Wij hebben kadootjes onder de kerstboom, gourmetten en de dag erna kerstontbijt. Gezellig met het gezin!
Jij?

Myrthe64

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 21:15

Mijn opa en oma komen op 1e kerstdag en op 2e kerstdag gaan we met het gezin wat doen :)

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 21:27

Klinkt gezellig, Myrthe!

Zijn er hier mensen met slechte huid, acné oid? Ik ben van plan om iets drastischere maatregelen te nemen. Maar vroeg me eerst af of iemand nog tips heeft?

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 22:20

Ik had altijd heel veel last van acne, en nog steeds een beetje, maar het is echt niet te vergelijken met hoe het eerst was gelukkig! Als je wil weten wat ik ermee gedaan heb kun je een pb'tje sturen :j

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 22:26

Leuk Myrthe, veel plezier. Heb je ob trouwens beantwoord.
Geen ervaring mee Femke, beetje last van eczeem (heeft hele family helaas ), maar niet heel erg problemen mee.

Ik ga ook niet echt iets heel bijzonders doen met kerst, allebei de dagen met familie uiteten.
Deze vakantie weken werk ik bijna elke dag eigenlijk. Dan is het s'ochtends pony's doen en dan werken en als ik dan om half 8 thuis kom eten en relaxen.
Vanochtend voor het eerst met de pony's gelangelijnd als tandem (twee achter elkaar). Pff wat is dat moeilijk, 4 leidsel in je handen en dan de voorpony eerst de bocht om en dan de achterpony etc. Aan het eind liep het al best leuk. Mooie uitdaging om ze straks in tandem te zetten.

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-15 22:37

lobkew schreef:
Geen ervaring mee Femke, beetje last van eczeem (heeft hele family helaas ), maar niet heel erg problemen mee.

Ik ga ook niet echt iets heel bijzonders doen met kerst, allebei de dagen met familie uiteten.
Deze vakantie weken werk ik bijna elke dag eigenlijk. Dan is het s'ochtends pony's doen en dan werken en als ik dan om half 8 thuis kom eten en relaxen.
Vanochtend voor het eerst met de pony's gelangelijnd als tandem (twee achter elkaar). Pff wat is dat moeilijk, 4 leidsel in je handen en dan de voorpony eerst de bocht om en dan de achterpony etc. Aan het eind liep het al best leuk. Mooie uitdaging om ze straks in tandem te zetten.

God waar vind je de motivatie om met dit weer aan de slag te gaan met de pony's :') ik wilde vandaag met mijn merrie gaan langelijnen, maar ik heb niet eens de moeite genomen om mijn tuig mee naar stal te nemen. Brrrr wat een pokkeweer, ik heb gevoerd en een stukje gewandeld en rechtsomkeert naar huis gegaan.

Wel gaaf hoor, tandem!!

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 22:51

Pacific schreef:
lobkew schreef:

God waar vind je de motivatie om met dit weer aan de slag te gaan met de pony's :') ik wilde vandaag met mijn merrie gaan langelijnen, maar ik heb niet eens de moeite genomen om mijn tuig mee naar stal te nemen. Brrrr wat een pokkeweer, ik heb gevoerd en een stukje gewandeld en rechtsomkeert naar huis gegaan.

Wel gaaf hoor, tandem!!

Hahahaha om het dan ook nog erger te maken, ik moest er nog eerder voor opstaan ook omdat ik dus moest werken :)) Die motivatie is gewoon dat ik het zooo leuk vind, die koppies van de pony's zien en dan lekker met ze werken. Gewoon zo leuk .

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 23:50

Vorige blz: goed bezig allemaal! Je zal mij niet in een sportschool vinden, vind het zo nutteloos ( de loopband, de fiets).... Krachttraining vind ik wel gaaf maar de keren dat ik ging zit je alleen maar bij die types die je meteen als een stel bosuilen aan gaan zitten kijken. Dus wat heeft dit "genie" gedaan: gewichten en een cardioapparaat afgestoft( pap! Heus hebben we die!) en ik train nu lekker thuis, in de tuin hangen ringen voor mn pull ups en in het "natuurgebied" bij ons achter ren ik mijn rondje :D
Knap dat jullie het doen hoor in de sportschool, ik heb er eigenlijk ook het kef niet voor tussen die goed afgetrainde mensen te zitten met mijn net-niet-helemaal-figuur

elise21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 00:03

MuttleyMarty schreef:
Vorige blz: goed bezig allemaal! Je zal mij niet in een sportschool vinden, vind het zo nutteloos ( de loopband, de fiets).... Krachttraining vind ik wel gaaf maar de keren dat ik ging zit je alleen maar bij die types die je meteen als een stel bosuilen aan gaan zitten kijken. Dus wat heeft dit "genie" gedaan: gewichten en een cardioapparaat afgestoft( pap! Heus hebben we die!) en ik train nu lekker thuis, in de tuin hangen ringen voor mn pull ups en in het "natuurgebied" bij ons achter ren ik mijn rondje :D
Knap dat jullie het doen hoor in de sportschool, ik heb er eigenlijk ook het kef niet voor tussen die goed afgetrainde mensen te zitten met mijn net-niet-helemaal-figuur
Hier precies hetzelfde :')
Sportschool klinkt gewoon eng dus dat gaan we niet doen.
Had vorige week bij lo een lesje bodypump. Echt leuk maar zwaaaaar :oo
Opzich zou ik dat best leuk vinden om zelf te doen maar nah sportschool :Z
Ik loop gewoon hard in de wijk en fiets naar school (en soms op de spinner maar dat is niet echt noemenswaardig)

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 00:24

Ooh ik zou zo graag weer echt willen sporten, maar dat kan m'n lichaam echt niet aan op dit moment :(

Ik heb vanochtend ook pony weer gedaan. Vol tegen de wind in fietsen met een pony die wil crossen is geen goede combi :') ik was bekaf :')

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 11:51

Ik ga vandaag voor mijn doen sportief doen, twee uur paardrijden.
Eerst een uur op een manegepony in de manegeles en daarna nog een half uur les op mijn eigen paard.
Dat laatste zal waarschijnlijk nog zwaarder zijn ook!

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 13:00

Sportief zijn jullie allemaal zeg! Eigenlijk sport ik niet haha, maar heb gewoon een prima conditie. Hou het bij de piepjes test op school vaak tot 1 van de laatste vol dus ik vind het wel prima eigenlijk...
Vanochtend al menles gehad, ging weer lekker.
Hebben jullie het nieuws over dat warenhuis gehoord? Ik hoop dat ze niet failliet gaan, dan heb ik geen werk meer...

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 14:13

Wij hebben gelukkig niet eens piepjestest haha.
Fijn dat je les goed ging!
Bedoel je v en d? Ik hoop het ook niet, het is een best fijne winkel om schoolspullen ed te kopen.

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 21:44

Dat warenhuis bedoel ik idd Kim. Pfff wat een ellende vandaag; collega's in tranen, boze klanten en nog eens boze klanten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 22:08

Maar dat is begrijpelijk. Iedereen die nog een cadeaukaart heeft en daarvoor heeft betaald (!!) krijgt gewoon niks meer. Dat is toch belachelijk.

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 22:17

Desiree, ik ben het volledig met je eens en dat zijn al mijn collega's ook (ook leidinggevende!). Het bedrijf wordt nu niet door het bedrijd geleid maar door bewindvoerders. Wij kunnen dus helemaal niets doen voor de mensen. Dan is het gewoon heel vervelend; iedereen wil wat van je en wordt boos maar we mogen en kunnen niets.

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 23:16

Kimmie25501 schreef:
Wij hebben gelukkig niet eens piepjestest haha.

Wees er maar inderdaad blij mee! Wij hebben hem wel en ik moet hem altijd meelopen, ook al mag ik dat eigenlijk niet eens....
Lobke: jeetje, vervelend! Zowel voor jullie als voor de klanten

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 13:25

Wij hebben helaas dan wel weer coopertest, dat is dan weer een beetje jammer.
Fijne kerst iedereen!
Vandaag ga ik Oreo longeren samen met mijn nichtje, helaas dan niet naar de kerk, maar ja.
Ik heb ook een superleuke nieuwe frontriem voor hem gekregen!
Weet iemand hier toevallig hoe ik die aan het hoofdstel vast moet maken?
En daarna lekker kerstdiner, doen jullie dat vandaag ook?

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 14:26

Wij hebben al lekker gebruncht met de familie. Nu bij opa en oma en dadelijk misschien nog met de familie en de pony's naar het bos.

Leuk Kim! Voor de frontriem moet je gewoon het hoofdstel uit mekaar halen en dan frontriem eraf en nieuwe erop!

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 14:36

Wij hebben gister al uitgebreid gegeten (gourmetten). Vanavond en morgen gaan we ook luxe eten, maar dan geen gourmet.

Net naar Romy geweest en een kerstwandeling gemaakt :+

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 18:50

Klinkt heel leuk! Bij de frontriem bakstuk en neusriem losmaken aan 1 kant en dan oude eraf schuiven en nieuwe erop. Moet je wel even goed kijken of ie goed zit en niet gedraaid.

Wij hadden net kadootjes onder de boom en straks gourmetten :) morgen naar familie

elise21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 20:36

Fijne kerst allemaal! {:) (als ik dat nog niet gezegd heb)

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 11:31

Bedankt voor de tips van het hoofdstel!
Maandag ga ik samen met mijn bijrijdster naar Oreo, dus ik denk dat ik het dan maar even vraag.
Vandaag ga ik denk ik even VD met hem doen, want ik ben veel te moe om iets anders te doen haha.