Nu eindelijk afgelopen vrijdag waargemaakt, ge-wel-dig!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lobkew schreef:Leuk Myrthe, veel plezier. Heb je ob trouwens beantwoord.
Geen ervaring mee Femke, beetje last van eczeem (heeft hele family helaas ), maar niet heel erg problemen mee.
Ik ga ook niet echt iets heel bijzonders doen met kerst, allebei de dagen met familie uiteten.
Deze vakantie weken werk ik bijna elke dag eigenlijk. Dan is het s'ochtends pony's doen en dan werken en als ik dan om half 8 thuis kom eten en relaxen.
Vanochtend voor het eerst met de pony's gelangelijnd als tandem (twee achter elkaar). Pff wat is dat moeilijk, 4 leidsel in je handen en dan de voorpony eerst de bocht om en dan de achterpony etc. Aan het eind liep het al best leuk. Mooie uitdaging om ze straks in tandem te zetten.
Pacific schreef:lobkew schreef:Leuk Myrthe, veel plezier. Heb je ob trouwens beantwoord.
Geen ervaring mee Femke, beetje last van eczeem (heeft hele family helaas ), maar niet heel erg problemen mee.
Ik ga ook niet echt iets heel bijzonders doen met kerst, allebei de dagen met familie uiteten.
Deze vakantie weken werk ik bijna elke dag eigenlijk. Dan is het s'ochtends pony's doen en dan werken en als ik dan om half 8 thuis kom eten en relaxen.
Vanochtend voor het eerst met de pony's gelangelijnd als tandem (twee achter elkaar). Pff wat is dat moeilijk, 4 leidsel in je handen en dan de voorpony eerst de bocht om en dan de achterpony etc. Aan het eind liep het al best leuk. Mooie uitdaging om ze straks in tandem te zetten.
God waar vind je de motivatie om met dit weer aan de slag te gaan met de pony'sik wilde vandaag met mijn merrie gaan langelijnen, maar ik heb niet eens de moeite genomen om mijn tuig mee naar stal te nemen. Brrrr wat een pokkeweer, ik heb gevoerd en een stukje gewandeld en rechtsomkeert naar huis gegaan.
Wel gaaf hoor, tandem!!
MuttleyMarty schreef:Hier precies hetzelfdeVorige blz: goed bezig allemaal! Je zal mij niet in een sportschool vinden, vind het zo nutteloos ( de loopband, de fiets).... Krachttraining vind ik wel gaaf maar de keren dat ik ging zit je alleen maar bij die types die je meteen als een stel bosuilen aan gaan zitten kijken. Dus wat heeft dit "genie" gedaan: gewichten en een cardioapparaat afgestoft( pap! Heus hebben we die!) en ik train nu lekker thuis, in de tuin hangen ringen voor mn pull ups en in het "natuurgebied" bij ons achter ren ik mijn rondje![]()
Knap dat jullie het doen hoor in de sportschool, ik heb er eigenlijk ook het kef niet voor tussen die goed afgetrainde mensen te zitten met mijn net-niet-helemaal-figuur