Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jippie5 schreef:Oh dat dacht ik ook hoor. Maar dat was niet zo dus. Ik dacht ook dat het juist het bewijs was voor dat vrijdag de 13e ongeluk bracht. Naja..
Volgende week Wiskunde A en Economie! Moet goedkomen, eco is mn sterkste vak en wiskunde moet ook lukken.
Als iemand vragen heeft over eco mag je altijd een PBtje sturen, weet namelijk dat er ook veel mensen zijn die het juist erg lastig vinden namelijk.
saabineex schreef:jippie5 schreef:Oh dat dacht ik ook hoor. Maar dat was niet zo dus. Ik dacht ook dat het juist het bewijs was voor dat vrijdag de 13e ongeluk bracht. Naja..
Volgende week Wiskunde A en Economie! Moet goedkomen, eco is mn sterkste vak en wiskunde moet ook lukken.
Als iemand vragen heeft over eco mag je altijd een PBtje sturen, weet namelijk dat er ook veel mensen zijn die het juist erg lastig vinden namelijk.
Oke ik heb ook nog Wis A en Eco. Dan ontvang jij nog een pb van mij
alleen vorig jaar 1 maar de jaren daarvoor 0.4/0.3/0.2 dus we gaan het zien.. Duits viel me mee! 35 punten dus minimaal 6.3, bio weet ik niet zo goed.. ben benieuwd naar het antwoord model.
daar is voor alle vakken samen minimaal en 7 gemiddeld nodig.. 

Dionnetjuuh schreef:Zullen ze dit jaar dan eindelijk een goed examen hebben gemaakt? Een n-term van 0,5 geeft toch aan dat ze het steeds te makkelijk hebben gemaakt? Wordt tijd dat ze een examen met een neutrale n-term maken, uiteindelijk is dat ook de bedoeling :p
lifeofmarit schreef:Dionnetjuuh schreef:Zullen ze dit jaar dan eindelijk een goed examen hebben gemaakt? Een n-term van 0,5 geeft toch aan dat ze het steeds te makkelijk hebben gemaakt? Wordt tijd dat ze een examen met een neutrale n-term maken, uiteindelijk is dat ook de bedoeling :p
De N-term passen ze niet aan op de moeilijkheidsgraad. Een neutrale n-term is 0. De N-term wordt zo gemaakt dat het landelijk gemiddelde een 5,5 is!
) nog te gaan.