Ik ben goed in wiskunde, sta nu een 9,2 gemiddeld en proefexamens gingen me heel goed af (ook altijd >9 en ruim op tijd klaar), maar nu raakte ik in een "het lukt niet, ik kan het niet"-modus omdat ik bij een aantal vragen haperde en daar kom ik dan niet meer uit. Dus ja... Het ging voor mijn gevoel slecht (wordt sws een voldoende, maar ik had zo gehoopt op een lekkere 9, ik wil cum laude slagen
)
)
dekkingsgraad
Geschiedenis ging gisteren ook al niet lekker, het correctievoorschrift voldoet nauwelijks aan mijn antwoorden.
De stress die ik nu nog heb is dus de 4 voor wiskunde en mijn gemiddelde van een 5,5. Ik moet inmiddels geloof ik 8,5 voor Frans en Duits en 8 voor aardrijkskunde om dat nog te halen. Het kan, als de leestoetsen goed te doen zijn en als ik aardrijkskunde heel goed ga leren, maar vertrouwen heb ik er niet echt in.
Ze zijn zo kort door de bocht, dat had ik zo veel makkelijker kunnen opschrijven. Mijn antwoorden zijn serieus bij elkaar langer dan het correctievoorschrift (waar dus alle regels voor beoordelen ook bij staan
). Hopen dat ik mijn 7,6 heb gehaald.. Zal er om hangen, heb superstreng geteld en 33 vd 46 punten. Volgens laks heb ik dan tussen een 6,1 en een 8,1 maar zij gaan uit van 48 punten terwijl je er maar 46 kon halen dus ik gok dan tussen een 6,5 en een 8,5 ofzo.. In ieder geval compensatiepunten gehaald zodat ik een 5,5 gemiddeld haal voor de CSE