Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) het veel is... Ik word er in ieder geval heel erg onrustig van, en kan me dan amper op school concentreren, irriteer me dan aan mezelf... Op de dag zelf bedenken wat ik moet eten is bijv. al bijna teveel gevraagd..
)
)
ik wil dus zo snel mogelijk klaar zijn en hier weg kunnen... (ben al wel op zoek naar iets anders, maar valt niet mee, en financieel lukt het niet om te stoppen of minder te werken)
En nee, je gaat echt geen uren overhouden in een week, je zult keuzes moeten maken.
Dan kunnen jullie ook afvinken wat op welke dag al is gedaan voor die week en kan je vriend ook zien wat er nog gedaan moet worden als hij tijd / zin heeft.
Dus nu ben ik best wel moe terwijl ik prima geslapen heb. Ik ben wel ineens enorm verkouden geworden.
Tenzij je van tevoren natuurlijk contact hebt opgenomen en een geldige reden hebt.

badeendje schreef:Omg, ik was net vergeten om een opdracht in te leveren, dacht dat de deadline morgen was ;_;
Alles bijhouden in m'n agenda dan maar. Hoe moeilijk doen ze bij jullie met deadlines?
Ik zie het soms echt even niet meer zitten

Straks om 15:30 tentamen en heb net alle stof doorgenomen. Maar het is zo ontzettend veel en het tentamen duurt maar een uur! Slaat echt nergens op. Nu maar weer opnieuw alles doornemen en anders wordt het maar gewoon een hertentamen.
En Desiree ook!

Gewone opdrachten moeten we inleveren bij de teaching office, als je dan te laat bent kan je nog zo'n goede band met de docent hebben, maar de inleverbox is dan gewoon weg

Vanochtend 1 college en een meeting met m'n groepje gehad, nu lekker vrij. Moet straks even de stad in en verder wil ik vanmiddag nog de quantum theory tutorial doen die ik gisteren gemist heb vanwege vergadering, ik kan goed met de prof overweg en hij zei dat ik volgende week maar langs moest komen met m'n vragen.
de eerste prof was echt superleuk, maar deze ziet eruit en praat alsof hij te heet gewassen is, en alle kleur en leven uit hem gewassen is
Blijkbaar is hij heel bekend in het vakgebied, hele wikipedia pagina over hem, maar het was echt doodsaai en hij leest gewoon z'n slides voor

Ik stel het dus nog maar even uit
Kan ik het nog even erkennen
Ga morgen wel braaf leren in de ub, dus misschien komt er nog iets van me terecht