Druk bezig met solliciteren! Vanaf Mei ben ik klaar met school en ik krijg bij mijn huidige baan niet meer uren, dus ik zoek wat anders.Afgelopen maand 3 gesprekken gehad. Bij 2 bedrijven aangenomen en bij 1 afgewezen. Bij 1 van de twee aangenomen zag ik mijzelf echt niet staan, dus die heb ik zelf afgewezen! De andere aangenomen vind ik echt super leuk, maar is maar op oproepbasis, dus kan ik niet van leven.
Iemand ideeën? Ik werk nu in een fotozaak, maar iets heel anders mag ook!
Ik heb al gesolliciteerd bij alle fotozaken in de buurt, dixons, verschillende kledingwinkels, sieradenwinkels.. Mijn enige 'maar' is dat ik niet op vrijdag kan werken, aangezien ik een eigen zaak heb en deze dag sowieso dus vrij wil houden voor mijn eigen ding.
Zaterdag heb ik een sollicitatie gesprek bij de Pearle!
Lijkt me echt super tof! Hopen dat daar iets uit komt.

maar dat moet jou wel lukken Dimple

vandaag afwijzing binnen van een baan waar ik echt van uitging dat ik op zn minst uitgenodigd zou worden... Junior Fotograaf in Den Haag, fulltime. Ik heb de opleiding en ervaring etc... Ik heb een mail terug gestuurd met of ze mij zouden kunnen vertellen wat de aanleiding is van dat ik niet uitgenodigd ben zodat ik dit eventueel kan meenemen bij toekomstige sollicitaties. Ben benieuwd of ik iets terug krijg...
met studiofoto's is niet vaak een stijl te creëren. Je kan enkel met het licht en de setting spelen maar als ik naar hun website keek dan was het gewoon vooral leuke gezinsfoto's maken met standaard belichtingen