Ik heb ook lezenvandelijst, maar ik heb gewoon een ander boek genomen en dat mocht uiteindelijk wel . En Gerbrich, PPP is verschrikkelijk he... Net zoals PPA, ik ben er zo slecht in
Ppp staat voor participium van het perfectum passief en ppa voor participium van het praesend actief. Ofwel, het zijn allemaal vormen van werkwoordstijden die verdomd veel op elkaar lijken (wij hadden dan ook tegelijk nog pfa, pfi o.i.d. En meer van dat soort oliebol). 3/4 van de klas had een onvoldoende/laag cijfer, dus kan er niet zo mee zitten en blijkt ook maar dat het lastig is, jullie vinden het ook ;p
Lastig Pacific! Wordt bij ons goed uitgelegd en vind het gelukkig redelijk makkelijk tot nu toe.
Er zitten écht wel leuke boeken hoor tussen hoor! Gewoon goed kijken.
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Geplaatst: 22-09-14 18:58
Gerbrich, wij hebben ook net een proefwerk over over onder andere het ppa gehad dat slecht gemaakt is. Ik had wel een 7,3 overigens, ben ik blij mee. Balen van je 5, dat kan altijd gebeuren natuurlijk
Ik ga het in het weekend denk ik nog maar eens doorlezen en anders misschien een vriendin van vroeger contacteren... Studeert nu klassieke talen dus die kan me vast verder helpen! Onze leraar sjeest er altijd doorheen...
Leuke woonplaats heb je, Fatima
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Hebben jullie dat wel eens? Dat je iets niet snapt (grammatica bvb) maar de leraar niet kunt vragen omdat je niet precies weet wát je nou niet snapt? Nou, dat heb ik dus altijd bij Latijn
Haha dat is wel herkenbaar ja. En heel irritant Ik begin dan meestal maar met het vragen van dingen die er iets mee te maken hebben en hoop dan dat ze iets zeggen waar ik iets aan heb.
Voor de lezers ons ik kreeg de app goodreads aangeraden van een klasgenoot (leesverslaafde). Hele leuke app waar je gelezen boeken, boeken die je wil lezen, een reading etc kan toevoegen