Primark is echt leuke winkel! Ik ging er vroeger altijd heen toen in Engeland was maar nu hebben ze het gelukkig ook in Nederland !!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wij deden alleen niet echt serieus, 9 van de 10 keer liet ze ons gewoon een uur eerder vrij

Harpoon schreef:Mijn naam is Eline trouwens, haha
Ik heb ckv ook afgerond vorig jaar. Ik zou liever ckv terug willen hebben dan dat ik nu weer maatschappijleer heb. Hmm.. Nja.
Snappen jullie dat trouwens met die punten op je examens.
Dat je bijvoorbeeld een 5 haalt op Nederlands en dan een 9 op Duits, dat je dan van die 9 een 8 mag maken en dat puntje bij Nederlands erop mag doen zodat je een 6 hebt voor Nederlands en een 8 voor Duits?
Flicka12 schreef:Harpoon schreef:Mijn naam is Eline trouwens, haha
Ik heb ckv ook afgerond vorig jaar. Ik zou liever ckv terug willen hebben dan dat ik nu weer maatschappijleer heb. Hmm.. Nja.
Snappen jullie dat trouwens met die punten op je examens.
Dat je bijvoorbeeld een 5 haalt op Nederlands en dan een 9 op Duits, dat je dan van die 9 een 8 mag maken en dat puntje bij Nederlands erop mag doen zodat je een 6 hebt voor Nederlands en een 8 voor Duits?
Die 9 op duits zijn dan toch gewoon 3 compensatie punten?

. Jammer genoeg heeft zij hem zo gereden dat ie rechts echt vreeeselijk sterk is, dus hij wou niet over de hindernis (er stond een eng hekje onder vond hij haha) maar hij luisterde dus niet op rechts naar mij, en zo dus 2x een weigering. Achjaa, ik kende heel die pony niet dus vind het ook niet erg

bente12 schreef:woeeeh happy me!
vandaag 2e geworden in de klasse L en 90 cm springen!![]()
met mijn nieuwe mooie hoofdstel! en zonder mn nieuwe mooie jas want die is verkeerd geleverd..
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

! [ITP] Little Indian Heaven