Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sheran schreef:Het enige puntje is dat ik echt NIET vroeg kan opstaan. Ik moet er nu elke dag om 7 uur uit en ik krijg dat gewoon niet in mijn ritme, dat heb ik nooit gekund. Aan het einde van de week ben ik dus echt helemaal dood... heeft iemand hier tips voor?
mayniac_val schreef:Kom je anders lekker bij ons Lieveli?
Goof schreef:Leerling S tegen leerling M vandaag:"Zo, je bent echt veranderd zeg. Je kan echt lelijk doen. Aan het begin van het jaar was je nog een pussy en nou ben je ineens een echte kat geworden."
![]()
Sheran schreef:
Nou mijn laatste dag van mijn eerste week zit erop. Ik had een heel fijne eerste week, alleen die laatste les... pfft. Ik had er zelf al een lange dag op zitten en al die jongetjes en meisjes leken zo erg op elkaar... ik kon ze nog niet uit elkaar houden en dat is echt funest voor de orde. Maar even een plan maken voor de volgende keer, dan moet ik echt even wat strenger gaan optreden. Sowieso de namen leren. Maar het is ook zo irritant om steeds van die mensen te hebben die het wel over Grieks hebben, maar dat heel erg hard door de klas gaan roepen. Ze moeten gewoon hun mond houden als ik zelf praat...
mayniac_val schreef:Ik heb hele leuke boeffies lieveliWaar ga je nu heen?
mayniac_val schreef:Een verdiepingsopdracht geven?