1e jaars HBO/universiteit (2012-2013)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura_

Re: 1e jaars HBO/universiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 12:05

Ik heb ook tentamen straks... Veel te laat begonnen met leren natuurlijk en dan was het ook nog eens van die saaie en droge stof. Gelukkig wel meerkeuze. Dus laten we maar op het beste hopen!

iris1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 12:21

succes iedereen! En Emily goed dat je de praktijktoets gehaald hebt.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 12:46

Succes met te tentamens

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 13:03

morgen mijn eerste tentamen, vandaag keihard leren!
Dat wordt nog een extra kop koffie :D

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 13:53

Succes iedereen! Ik heb vrijdag histologietoets gehad en had 1 fout te veel :( Echt zo stom van mezelf, computer ging kapot toen ik bijna klaar was en toen moest de docent al mijn antwoorden verwijderen en moest ik opnieuw en toen zag ik alle vragen voor een tweede keer en had ik tijdsdruk en toen ging ik twijfelen... Dom maargoed, heb gewoon een herkansing.
Morgen Cellentoets, woensdag mondeling en maandag dé grote bloktoets :=

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 14:22

Succes allemaal met de tentamens :)

Ah dat is zuur Marije, één fout teveel!

Ik heb zometeen het derde tentamen: Onderzoek. Ook niet heel veel aan gedaan, maar is voornamlijk algemene kennis die je al wist & meerkeuze.

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 14:35

Marije, oei zuur van die ene fout zeg!!

RonavhN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 15:18

Ik heb vanmorgen mijn eerste tentamen gehad, hij ging wel goed volgens mij. Maar bij heel veel mensen deed de toets het niet op de laptop dus hebben 'm niet of maar deels kunnen maken, hoop dat alleen die mensen de toets overnieuw moeten doen en niet ik ook want dan heb ik dus heel mijn zondag een beetje verspild :+

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 15:32

@Menino je kunt inderdaad beter iets doen wat je leuk vindt ja!
@lisza ooooh ik vind dat vak zo *** he! Wij hebben een docent die er ook helemaal niks van snapt. Bijvoorbeeld dat ontleden van die wetsvoorstellen!! Hel!! :r

De mensen die nu tentamens hebben; heel veel succes!! +:)+ *\o/*

En wat een cijfers zie ik hier voorbij komen zeg! Hoop dat mijn cijfers ook zo zullen zijn! (al heb ik er niet veel vertrouwen in haha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 15:49

fiets weer. Eerste tentamenperiode en ik zit met de naarste griep die ik sinds brugklas gehad heb. Kan de deur echt niet uit, heb vette koorts. dus ik kan alles herkansen |( zuuur.....

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 16:04

Aahw nee wat naar voor je!!! Wel snel beter worden hoor! :(:)

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-12 16:07

@Menino: aah wat balen! Beterschap :(:)

Mijn tentamen ging naar mij idee wel goed, was in 20min klaar terwijl we er 2 uur voor kregen.
Uitslag komt helaas wel pas over 2 weken..

Net bij de tandarts geweest, gisteren stuk van mijn tand eruit gewerkt toen ik op de rand van het bed knalde.
Gelukkig had de tandarts vandaag plek en heeft hij mijn tand weer hersteld haha

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 16:13

He hoe krijg je dat nou weer voor elkaar. :') Hopelijk deed het niet al teveel pijn?? 20 minuten!! Sommige mensen waren bij ons ookal zo snel klaar! En dan was ik nog bij vraag 20 van de 60! :wow: Maar zolang je er een goed gevoel bij hebt, dan is het vast wel prima. :)

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-12 16:35

MyHorseGirl schreef:
He hoe krijg je dat nou weer voor elkaar. :') Hopelijk deed het niet al teveel pijn?? 20 minuten!! Sommige mensen waren bij ons ookal zo snel klaar! En dan was ik nog bij vraag 20 van de 60! :wow: Maar zolang je er een goed gevoel bij hebt, dan is het vast wel prima. :)

Een gevecht om de dekens met mijn vriend, hij hield de dekens vast, ik met mijn volle gewicht :') (staand op bed) aan die dekens gaan hangen. LAAT MENEER LOS!! _-:( Knalde met mijn gezicht op de rand van het bed, vriend wilde mij bijna naar het ziekenhuis rijden, zo hard knalde het haha. Deed wel zeer maar het was maar een stuk tand gelukkig. Nu niets meer aan de hand. :D

Ik was na 20min klaar ja. :j 120 vragen, kregen 2u de tijd. Daarna alles nog eens op mijn dode gemak nagekeken en gecontroleerd. Toen 1.5 uur tijd over. Lekker vroeg naar huis. :) Nu lekker een weekje vrij.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 17:06

Hahahaha! Ja dat soort gevechten ken ik. :') Gelukkig is het dan bij je tand gebleven en ben je verder nog helemaal heel! :D 120 vragen en nakijken in 20 minuten..!! :wow: Leer me het!

heb nu ook 2 weken vrij i.v.m. een project. Fijnnnnn :)

emilyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 21:38

hahaha geweldig! leuk zo'n vriend XD

Het is zo ver onze klassen worden heringedeeld, niets meer aan te doen :( ik zit ook echt bij niemand waarmee ik kan reizen en maar 2 mensen uit mijn originele klas. maarjaa.. beste van maken dan maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 21:49

wat verschrikkelijk. Ik zou echt twijfelen om van school te veranderen :o Maar ik heb ontzetten veel moeite om me aan te passen en bovendien heb ik dat mijn hele leven al moeten doen met klassen := (wat niet tot alleen maar positieve ervaringen heeftv geleid. Understatement)

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 21:55

Lijkt me idd echt niet leuk dat je per kwartaal een andere klas krijgt.. Al hoewel ik op de middelbare school per les ook een andere klas had. Sommige mensen mogen trouwens wel gewisseld worden, die wil ik het liefst achter het behang plakken :')

emilyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 22:32

Menino schreef:
wat verschrikkelijk. Ik zou echt twijfelen om van school te veranderen :o Maar ik heb ontzetten veel moeite om me aan te passen en bovendien heb ik dat mijn hele leven al moeten doen met klassen := (wat niet tot alleen maar positieve ervaringen heeftv geleid. Understatement)

haha als dat mogelijk was :P dit is al 2 uur reistijd per dag.
Ik heb niet superveel moeite met me aanpassen het is alleen dat we nu een super klas hebben, iedereen kan zichzelf zijn geen problemen. En ik heb 3 mensen om mee te reizen en dat ga ik wel heel erg missen.
En het is natuurlijk dat je niet weet in wat voor klas je terecht komt..
maar ik hoop op het beste :j

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 00:37

Rooster is zomaar veranderd! Heb nu niet morgen maar woensdag pas het tentamen! :oo
Kan niet zeggen dat ik het nou heel erg vind.. Maar mag dat zomaar veranderd worden??

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 09:57

Dat is raar, zo kort dag veranderd. Is toch niet fijn als je helemaal hebt voorbereid op morgen. Gelukkig kun jij dan nog ff leren! Succes

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 10:02

Ik heb vrijdag ook weer tentamen, daarna veranderen bij mij de klassen helaas ook weer! Echt super jammer jammer had nu een hele leuke en fijne klas nu wordt dat maar afwachten ! Gelukki blijft mijn rooster wel helemaal hetzelfde!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 10:19

De vriendin van de huisgenoot van mijn vriend (snappen jullie 't nog :')) is wereldkampioen geworden met haar projectgroep (Universiteit Groningen, Microbiologie) in Amerika van de iGem award! Dit is hun site: http://2012.igem.org/Team:Groningen

Ze hebben een bacterie ontwikkeld die verkleurd als het voedsel bedorven is. Zie de site, staat een kort filmpje op! Echt super gaaf gewoon!!

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 10:39

Frozenstar schreef:
De vriendin van de huisgenoot van mijn vriend (snappen jullie 't nog :')) is wereldkampioen geworden met haar projectgroep (Universiteit Groningen, Microbiologie) in Amerika van de iGem award! Dit is hun site: http://2012.igem.org/Team:Groningen

Ze hebben een bacterie ontwikkeld die verkleurd als het voedsel bedorven is. Zie de site, staat een kort filmpje op! Echt super gaaf gewoon!!

Gaaf zeg!

iris1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 10:49

xlisza schreef:
Frozenstar schreef:

Gaaf zeg!

Is inderdaad gaaf!