Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echt zo stom van mezelf, computer ging kapot toen ik bijna klaar was en toen moest de docent al mijn antwoorden verwijderen en moest ik opnieuw en toen zag ik alle vragen voor een tweede keer en had ik tijdsdruk en toen ging ik twijfelen... Dom maargoed, heb gewoon een herkansing.
zuuur.....
Hopelijk deed het niet al teveel pijn?? 20 minuten!! Sommige mensen waren bij ons ookal zo snel klaar! En dan was ik nog bij vraag 20 van de 60!
Maar zolang je er een goed gevoel bij hebt, dan is het vast wel prima.
MyHorseGirl schreef:He hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.Hopelijk deed het niet al teveel pijn?? 20 minuten!! Sommige mensen waren bij ons ookal zo snel klaar! En dan was ik nog bij vraag 20 van de 60!
Maar zolang je er een goed gevoel bij hebt, dan is het vast wel prima.
(staand op bed) aan die dekens gaan hangen. LAAT MENEER LOS!!
Knalde met mijn gezicht op de rand van het bed, vriend wilde mij bijna naar het ziekenhuis rijden, zo hard knalde het haha. Deed wel zeer maar het was maar een stuk tand gelukkig. Nu niets meer aan de hand.
120 vragen, kregen 2u de tijd. Daarna alles nog eens op mijn dode gemak nagekeken en gecontroleerd. Toen 1.5 uur tijd over. Lekker vroeg naar huis.
Nu lekker een weekje vrij.
Gelukkig is het dan bij je tand gebleven en ben je verder nog helemaal heel!
120 vragen en nakijken in 20 minuten..!!
Leer me het!
ik zit ook echt bij niemand waarmee ik kan reizen en maar 2 mensen uit mijn originele klas. maarjaa.. beste van maken dan maar.
Maar ik heb ontzetten veel moeite om me aan te passen en bovendien heb ik dat mijn hele leven al moeten doen met klassen
(wat niet tot alleen maar positieve ervaringen heeftv geleid. Understatement)
Menino schreef:wat verschrikkelijk. Ik zou echt twijfelen om van school te veranderenMaar ik heb ontzetten veel moeite om me aan te passen en bovendien heb ik dat mijn hele leven al moeten doen met klassen
(wat niet tot alleen maar positieve ervaringen heeftv geleid. Understatement)
dit is al 2 uur reistijd per dag.
) is wereldkampioen geworden met haar projectgroep (Universiteit Groningen, Microbiologie) in Amerika van de iGem award! Dit is hun site: http://2012.igem.org/Team:Groningen Frozenstar schreef:De vriendin van de huisgenoot van mijn vriend (snappen jullie 't nog) is wereldkampioen geworden met haar projectgroep (Universiteit Groningen, Microbiologie) in Amerika van de iGem award! Dit is hun site: http://2012.igem.org/Team:Groningen
Ze hebben een bacterie ontwikkeld die verkleurd als het voedsel bedorven is. Zie de site, staat een kort filmpje op! Echt super gaaf gewoon!!
xlisza schreef:Frozenstar schreef:De vriendin van de huisgenoot van mijn vriend (snappen jullie 't nog) is wereldkampioen geworden met haar projectgroep (Universiteit Groningen, Microbiologie) in Amerika van de iGem award! Dit is hun site: http://2012.igem.org/Team:Groningen
Ze hebben een bacterie ontwikkeld die verkleurd als het voedsel bedorven is. Zie de site, staat een kort filmpje op! Echt super gaaf gewoon!!
Gaaf zeg!