. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. patpen schreef:Op dit moment staat er voor de woensdag 2 uur en donderdag 4 uur; contract heb ik gekregen voor 7 uur. En dan nog 4 uur voor de zaterdag als voorbereider. Maar ze gaan maar lekker samen bakkeleien over die donderdag. Voorkeur voor lopen maar anders dan gaat dat per 15-9 omgezet worden dus dan loop ik 3 dagen. Dit kantoor zal (naar verwachting) nog minimaal 1 jaar open blijven. Ik loop in een dorp en de mensen zorgen goed voor de bezorgers; warme chocomelk als het koud zodat je even kunt opwarmen en bij deze temperaturen komen ze met wat kouds aan "want je moet wel goed blijven drinken hoor".
maar ook als het een keer hard begint te regenen "kom maar even binnen, maak ik meteen wat koffie". In een dorp is het best leuk werk :p Maar wel fijn dat je het zo hebt kunnen regelen
Sonja_vR schreef:Miesjex, kijk anders ook naar thuiszorg instanties die bij jou in de regio werkzaam zijn , als huishoudelijke hulp verdien je in ieder geval meer dan bij de subway, is ook niet het meest glorieuze werk, maar het is iets .

_Ilona schreef:ik heb net een afwijzing gehad.. was op gesprek geweest maar er waren er nog 2 uitgenodigd.. ben het weer net niet geworden.. voldeed aan alle eisen! Grrrr
_Ilona schreef:ik heb net een afwijzing gehad.. was op gesprek geweest maar er waren er nog 2 uitgenodigd.. ben het weer net niet geworden.. voldeed aan alle eisen! Grrrr

Niet alle bedrijven sturen een ontvangstbevestiging

).
voor een functie als arrestanten verzorger.
Iemand ideeën of ervaringen?