Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patpen schreef:Op dit moment staat er voor de woensdag 2 uur en donderdag 4 uur; contract heb ik gekregen voor 7 uur. En dan nog 4 uur voor de zaterdag als voorbereider. Maar ze gaan maar lekker samen bakkeleien over die donderdag. Voorkeur voor lopen maar anders dan gaat dat per 15-9 omgezet worden dus dan loop ik 3 dagen. Dit kantoor zal (naar verwachting) nog minimaal 1 jaar open blijven. Ik loop in een dorp en de mensen zorgen goed voor de bezorgers; warme chocomelk als het koud zodat je even kunt opwarmen en bij deze temperaturen komen ze met wat kouds aan "want je moet wel goed blijven drinken hoor".
Sonja_vR schreef:Miesjex, kijk anders ook naar thuiszorg instanties die bij jou in de regio werkzaam zijn , als huishoudelijke hulp verdien je in ieder geval meer dan bij de subway, is ook niet het meest glorieuze werk, maar het is iets .
_Ilona schreef:ik heb net een afwijzing gehad.. was op gesprek geweest maar er waren er nog 2 uitgenodigd.. ben het weer net niet geworden.. voldeed aan alle eisen! Grrrr
_Ilona schreef:ik heb net een afwijzing gehad.. was op gesprek geweest maar er waren er nog 2 uitgenodigd.. ben het weer net niet geworden.. voldeed aan alle eisen! Grrrr