Is hier een paar keer gebeurd dat er gewoon een ruime week overheen gaat. Zo'n enorme uithoek is het toch ook weer niet, maar blijkbaar is het meer wat voor de meer stedelijke gebieden ofzo? Daar schijnt het wel goed te gaan

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pmarena schreef:Dat zal vast wel
Ik heb het echt over thuisbezorgd krijgen
Net even gekeken, op 13,71 km zit het dichtstbijzijnde afhaalpunt hier
Szan schreef:LHO schreef:Van-naar DHL punten gaat toch wel erg vlot? Als je het brengt, en de klant het ophaalt bij zo'n punt..
Maar die DHL punten zijn toch meestal op onmogelijke plekken?Tenminste, hier zitten ze echt aan de rand van of net buiten de stad. Echt niet fijn..
Janine1990 schreef:Ik woon niet bepaald in een stad, maar ik heb een DHL punt op een paar honderd meter van m'n huis. (dorp met 3500 inwoners)
Szan schreef:Janine1990 schreef:Ik woon niet bepaald in een stad, maar ik heb een DHL punt op een paar honderd meter van m'n huis. (dorp met 3500 inwoners)
Heb net nog eens op de website van DHL gekeken, en volgens de website heb ik ook in zowel Utrecht als Den Haag afhaalpunten op een paar honderd meter vanaf mijn huis. Echt vreemd, want heb al een paar keer dingen bij andere winkels besteld die via DHL waren verzonden, en als ik dan niet thuis was moest ik (in Den Haag in ieder geval) naar de andere kant van de stad om het op te halen. Echt op een afgelegen industrieterrein..
Szan schreef:Janine1990 schreef:Ik woon niet bepaald in een stad, maar ik heb een DHL punt op een paar honderd meter van m'n huis. (dorp met 3500 inwoners)
Heb net nog eens op de website van DHL gekeken, en volgens de website heb ik ook in zowel Utrecht als Den Haag afhaalpunten op een paar honderd meter vanaf mijn huis. Echt vreemd, want heb al een paar keer dingen bij andere winkels besteld die via DHL waren verzonden, en als ik dan niet thuis was moest ik (in Den Haag in ieder geval) naar de andere kant van de stad om het op te halen. Echt op een afgelegen industrieterrein..
Mallootje schreef:klinkt goed Shanna! Heb je al een akkoord gesloten dan?
Wij hebben ook Spoga gehad, niet veel extra's besteld maar wel nog 1 merk erbij genomen voor lederen rijlaarzen. Wilde graag Petrie, maar die wilden als startorder het dubbele van wat ik vooropgesteld had dus dat wordt hem niet