't Leed dat een baan zoeken, maar niks kunnen vinden heet #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:35

Ik werd pas ook afgewezen bij de Mac Donalds.. hoe erg is het om afgewezen te worden bij de Mac ...

De reden: Ik was te oud en zou daardoor niet in het Team passen.. Sure .. :@

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:50

ArabicQueen schreef:
Ik werd pas ook afgewezen bij de Mac Donalds.. hoe erg is het om afgewezen te worden bij de Mac ...

De reden: Ik was te oud en zou daardoor niet in het Team passen.. Sure .. :@

Ben ook door de Mac afgewezen... 3x :o

"uit je CV kunnen we opmaken dat je niet past bij het huidige team" :Z Goehoed voor je zelfvertrouwen +:)+

Emm_

Re: 't Leed dat een baan zoeken, maar niks kunnen vinden heet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:52

Toch best knap hoe ze dat uit een papiertje op kunnen maken := En gewoon langsgaan? Bij KFC vragen ze ook nog vaak mensen of bij de blokker ofzo?

Ik ben vandaag ook weer blijgemaakt met een dooie mus :( Werd vanmorgen gebelt of ik vanaf maandag bij een bedrijf in wilde vallen voor 2 dagen, dus ik aangegeven dat ik vanaf volgende week beschikbaar ben voor 3 dagen, wat denk je, wil het bedrijf me precies de dagen hebben dat ik al werk heb. Dus een uur later zat ik weer met niks :+

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:55

Balen Emm_!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:35

het is me niet gegund. Ik was vandaag voor de 5e keer langsgegaan om de manager van la place te spreken, en dus gevraagt aan een medewerker of die de manager kan halen omdat ik nu graag wel wil weten hoe het zit :+ Komt die medewerker weer terug (dus niet eens de manager waar ik al die tijd op heb gewacht) en zegt dat ze helemaal geen mensen zoeken... echt waarom zegt die dat dan niet meteen, ik hoorde van een medewerker een maand geleden dat ze gewoon nog mensen nodig hadden

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:07

lifaya schreef:
het is me niet gegund. Ik was vandaag voor de 5e keer langsgegaan om de manager van la place te spreken, en dus gevraagt aan een medewerker of die de manager kan halen omdat ik nu graag wel wil weten hoe het zit :+ Komt die medewerker weer terug (dus niet eens de manager waar ik al die tijd op heb gewacht) en zegt dat ze helemaal geen mensen zoeken... echt waarom zegt die dat dan niet meteen, ik hoorde van een medewerker een maand geleden dat ze gewoon nog mensen nodig hadden

Kans is groot dat ze al iemand hebben gevonden, maar dat de communicatie binnen het bedrijf niet al te best verloopt. Wel ontzettend balen dat je naar al die moeite weer een "nee" in ontvangst heb moeten nemen :(:)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:25

lijkt me stug gezien de manager vandaag pas weer terug was van vakantie :+ Ik had mijn cv maand geleden achter gelaten en ik heb al 1,5 jaar ervaring met la place dus dan is het logischer dat ik toch word aangenomen ? :')

Ik heb gewoon echt enorme pech... ik kan er ook gewoon niet meer tegen, je ziet iedereen om je heen zo sociaal zijn, lekker werken, naar school gaan etc, en ik zit thuis... ondraaglijk

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:40

Super hinderlijk zeg, een onwijs leuke vacature gezien. Niets terug krijgen maar een dag later wel de vacature van de website afgehaald. Dus waarschijnlijk hadden ze allang iemand... Mail dat dan even terug :+

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:43

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 01:51

Dames ik meld me weer af.:) ik heb een tijdelijke baan gevonden als juf op een sbo dus ga lekker aan de slag. Deze week kennisgemaakt en het klikt fijn, dus ik kan beginnen.
Iedereen heel veel succes, het is gewoon niet makkelijk allemaal.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 14:06

gefeliciteerd Pauline :) ik hoop dat je het erg naar je zin zal hebben bij je nieuwe werkgever. Hoe lang is je aanstelling?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 14:07

gefeliciteerd met de baan!

Ik ben nog steeds werkeloos, echt zo vervelend...

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 14:07

je bent niet de enige hoor Lifaya ;) er zijn veel mensen die zelfs al langer dan jij op zoek zijn.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 14:12

dat begrijp ik :j Ik zit zonder baan sinds juni? zoiets? sinds ik klaar ben met mijn opleiding iig.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 15:08

Ik sinds september, het is echt een harde wereld pfoe

Van de week een afwijzing gehad, toevallig werkt mijn stiefmoeder voor dat bedrijf en ja hoor, meer dan 100 brieven. :\

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 15:14

Ik ben vanaf april bezig en heb ook nog steeds niks, naja we houden hoop.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 15:23

en hebben jullie momenteel een uitkering?

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 15:24

Ww, die loopt in maart af. En jij?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 15:25

ik heb niks :n ik woon nog thuis dus mijn ouders vinden niet dat ik van de staat moet profiteren :+

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 15:28

Tsja ik zou ook geen recht hebben op een uitkering hoor, vriendlief verdient te veel. Maar een ww kan je maar voor een bepaalde periode krijgen. Als je zoveel jaar werkt, zoveel maanden ww.
Achja, we zullen blijven doorgaan.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 16:07

Ik ben ongeschikt eigen werk, krijg dus nog gewoon betaald door mijn werkgever maar vanaf april wordt dat nog maar 70%.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 16:27

Ik ben in juni afgestudeerd, daarna de hele zomer doorgewerkt bij mijn bijbaan. Vervolgens daar ontslag genomen en op reis gegaan voor 2 maanden en nu sinds december echt op zoek. Tijdens de zomer en mijn reis wel wat rondgekeken maar geen uitkering gehad. Heb geen recht op WW maar gelukkig is mijn aanvraag voor de WIJ doorgekomen voor december en heb ik tot juni recht op bijstand. Maar heb veel liever gewoon werk, met mijn opleiding zou ik 4x het dubbele kunnen verdienen. Plus dat ik het sociale echt mis.

Deze week 2 afwijzingen binnen. Wel via via gehoord dat ze ergens bezig zijn met een nieuwe radiozender op te zetten en daar nog mensen voor zoeken. Maandag direct even bellen voor wat meer info. (journalistiek / communicatie gestudeerd...)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 16:56

@Lifaya: Ik ben sinds november 2010 al aan het zoeken. In september 2011 een lichte Burn Out gekregen en zit nu nog steeds thuis, omdat mijn werkgever mijn loon niet meer wou uitbetalen en ook niet mee werkt aan re-integratie en inmiddels hebben ze ook mijn filiaal gesloten. Dus ik moest een advocaat inschakelen en maandag gaan we praten over ontslag met wederzijds goedvinden en dan zou ik vanaf februari of maart een uitkering krijgen.

Het is in elk geval heel lastig om een leuke baan te vinden!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 19:50

Goh bij de andere mac donalds ben ik OOK geweigerd...

" Na enige afweging en vergelijking met overige sollicitanten zijn wij van mening dat er andere kandidaten zijn die beter aansluiten bij de wensen die wij hebben bij een toekomstig McDonald’s personeelslid. "

Krijg toch wat _-:(

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 20:28

dus jij vind dat ze iedereen maar aan moeten nemen?
Ook bij de McD. komen TIG brieven binnen en zij moeten ook kiezen. Als de brief/CV/leeftijd of wat dan ookvan een ander interessanter is dan wordt het een ander.

Misschien een goed iets om over na te denken, WAAROM zouden ze JOU op gesprek laten komen?

En je bent niet geweigerd ;) je bent afgewezen omdat er tussen de sollicitanten mensen zaten die meer aan hun wensen voldoen