Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ArabicQueen schreef:Ik werd pas ook afgewezen bij de Mac Donalds.. hoe erg is het om afgewezen te worden bij de Mac ...
De reden: Ik was te oud en zou daardoor niet in het Team passen.. Sure .. :@
Goehoed voor je zelfvertrouwen
En gewoon langsgaan? Bij KFC vragen ze ook nog vaak mensen of bij de blokker ofzo?
Werd vanmorgen gebelt of ik vanaf maandag bij een bedrijf in wilde vallen voor 2 dagen, dus ik aangegeven dat ik vanaf volgende week beschikbaar ben voor 3 dagen, wat denk je, wil het bedrijf me precies de dagen hebben dat ik al werk heb. Dus een uur later zat ik weer met niks
Komt die medewerker weer terug (dus niet eens de manager waar ik al die tijd op heb gewacht) en zegt dat ze helemaal geen mensen zoeken... echt waarom zegt die dat dan niet meteen, ik hoorde van een medewerker een maand geleden dat ze gewoon nog mensen nodig hadden lifaya schreef:het is me niet gegund. Ik was vandaag voor de 5e keer langsgegaan om de manager van la place te spreken, en dus gevraagt aan een medewerker of die de manager kan halen omdat ik nu graag wel wil weten hoe het zitKomt die medewerker weer terug (dus niet eens de manager waar ik al die tijd op heb gewacht) en zegt dat ze helemaal geen mensen zoeken... echt waarom zegt die dat dan niet meteen, ik hoorde van een medewerker een maand geleden dat ze gewoon nog mensen nodig hadden
Ik had mijn cv maand geleden achter gelaten en ik heb al 1,5 jaar ervaring met la place dus dan is het logischer dat ik toch word aangenomen ?
ik heb een tijdelijke baan gevonden als juf op een sbo dus ga lekker aan de slag. Deze week kennisgemaakt en het klikt fijn, dus ik kan beginnen.
ik hoop dat je het erg naar je zin zal hebben bij je nieuwe werkgever. Hoe lang is je aanstelling?
er zijn veel mensen die zelfs al langer dan jij op zoek zijn.
Ik zit zonder baan sinds juni? zoiets? sinds ik klaar ben met mijn opleiding iig. 

ik woon nog thuis dus mijn ouders vinden niet dat ik van de staat moet profiteren

je bent afgewezen omdat er tussen de sollicitanten mensen zaten die meer aan hun wensen voldoen