Die dozen voor in de Expedit kasten stinken idd verschrikkelijk! Echt vies.
Heel leuk geworden je kamer Irm! Vind het juist gezellig zo.
1234
Geplaatst: 27-08-11 11:22
Na volgende week ga ik ook op kamers Heb een mooie kamer gevonden in Arnhem in een flatappartement met nog 2 anderen. Van 1 weet ik nog niet wie hem heeft gehuurd xD Van de ander weet k alleen dat het een 18/19 jarige Duitse jongen is uit Frankfurt Ben benieuwd.... Ik ga morgen naar de Ikea om alvast ideeën op te doen qua indeling en de kleine spulletjes alvast kopen! Vanaf maandag heb k nog kennismakingsweek met de opleiding, en die vrijdag haalt mn moeder me op, halen we de sleutel op en gaan we de kamer opmeten En die zaterdag dan weer naar Ikea om de rest te halen Tis wel handig, want bijna tegenover de flat is een overdekt winkelcentrum waar ook vanalles zit, Blokker, Xenos, hema, enz.... Dus als ik wat mis kan ik gewoon daar ff heen lopen
Hvelreki
Geplaatst: 27-08-11 13:05
lrm Erg gezellig! Ik vind het roze heel lief en warm trouwens, zou er alleen zelf niet elke dag in willen zitten
Pfoeeee vanochtend om half 9 vertrokken en nu eindelijk thuis uit Utrecht, bijna alles is af Ik ga nu even patat vreet'n en dan ga ik stappen dus foto's komen morgen
1234
Geplaatst: 27-08-11 20:10
Chrissie schreef:
1234, klinkt leuk! Ik woon ook sinds een week in Arnhem!
Leuk! Bevalt het ? Zit je in Centrum van Arnhem? Ik zit aan de rand 3 minuten fietsen van mn opleiding in Velp.
Ja winkels dichtbij is handig. Maar maakt ook lui. Ik heb het ook en ik vind nu 3 minuten lopen ver
1234
Geplaatst: 27-08-11 20:15
hahah Jaah indd, maar als je minstens 10 minuten moet fietsen voor de dichtstbijzijnde supermarkt of winkel, das ook niet handig Dan denk je denk ik eerder van: laat dan maar, dan maar een broodje eten ipv groente en vlees oid als je geen zin hebt om nog naar de supermarkt te moeten fietsen xD
Onderweg naar het centrum kom ik wel al 4 supermarkten tegen, naar de uni helaas niet... Dichtsbijzijnde is denk ik 2 min fietsen, maar dat is dan ook weer de minst fijne
hahah in het winkelcentrum bij mij zit een hema waar je voor 1 euro kunt ontbijten dus mocht ik hongerlijden omdat k weinig geld heb.... Dan heb je een croissantje, broodje, koffie/thee volgens mij xD