Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XoNo schreef:Bij Blackberry heb je ook een speciaal blackberry internet abbo nodig, waar je dus veel meer voor betaalt en mijns inziens niets extra voor krijgt. Internet is internet. Alleen voor pingen moeten je dat extra niet betalen, iedereen heeft Whatsapp tegenwoordig
joyce2 schreef:@Lovepaints: Ik klikte net even op je dogsstreetwear link in je onderschrift, maar ik geloof dat die website niet meer bestaat(logisch natuurlijk, omdat je alles hebt ondergebracht in 1 shop)
En wat ik me afvroeg, je "welkomstbericht" op je homepage is in het Nederlands, maar de rest van de teksten is in het Engels. Is dat met een bepaalde reden? Ik zat namelijk even te kijken wat je allemaal voor leuks hebt en toen viel me dat op!
holly schreef:Nuage had ik je eigenlijk al gefeliciteerd?
Heb je al een beetje duidelijk wat je plannen gaan zijn wb bedrijf en ww?
joyce2 schreef:@Lovepaints: Ik vind het op zich niet storend, want ik ben redelijk goed in Engels, het viel me gewoon op. Ik kan me overigens wel voorstellen dat het voor sommige mensen wel vervelend is, omdat ze dan de details over de producten niet goed kunnen lezen. Je begint namelijk in het Nederlands, dat begrijpen ze allemaal goed en daarna gaat het over in Engels, kan me voorstellen dat mensen dan eventueel af zouden haken, omdat ze niet snappen of het nou een Nederlandse of buitenlandse shop is.
Ik dacht trouwens dat je je Dogs Streetwear bij je andere shop had ondergebracht! Heb ik dat nou verkeerd begrepen, of heb je dat weer terug gedraaid? Edit: De link uit je onderschrift doet het bij mij nog steeds niet...
marleen_usar schreef:Een vraag, ik ga als waarzegger altijd onder de naam Helena.Ik draag altijd een jurk,een paarse fluwele.Verder doe ik niks extra,s.De mensen die mij boeken weten ook dat ik serieus ben en dat het geen circus act is.Is dit leuk of moet er meer bij?