Zeker op zoek naar wat anders. Met een paard is elke cent welkom he. (ben wel blij dat ik mijn nieuwe zadel al heb)
Ben na het werk ook meteen alweer bij het uitzendbureau geweest, scheelt dat ze me daar allemaal kennen

Uitkering heb ik weer geen recht op, heb er maar 3 maanden gewerkt, dus nieuwe baan is nodig!

.
. Hmmm, daar waren de meningen duidelijk over verdeeld. Maar goed, ik ben opgeleid tot boekhouder en dat werk ook jaren gedaan. Op een gegeven moment ben ik toch de opleiding gaan volgen voor DA-ass (voor DA vond ik mezelf al te oud; tegen de tijd dat ik afgestudeerd was, kon ik bij wijze van, meteen met pensioen). Daarna als secretaresse, man-ass., medisch secretaresse gewerkt en als laatste receptioniste/telefoniste. De laatste baan was een noodsprong; ontslag aangezegd gekregen en ik kon daar redelijk snel terecht. Met het idee: beter solliciteren vanuit een baan dan vanuit thuis aan het werk gegaan en rondkijken naar mijn droombaan. Ondertussen flink aan het kwakkelen gegaan met de gezondheid dus voorlopig geen droombaan
. Krijg ik nu te horen dat mijn cv (= opleiding) té verwarrend is voor potentiële werkgevers! Ik zie het anders: ben divers opgeleid dus breed inzetbaar
. Nu nog een werkgever vinden die dat ook vind.......
Vind ik wel leuk werk en nu maar hopen dat hij ergens mee op de proppen komt, want hij dacht me binnen 4 weken iets te kunnen aanbieden... We zullen zien...
voor de 2e keer. Nu is het afwachten. Wel lachen: vacature dient per 1 mei ingevuld te worden maar er kan gereageerd worden tot 21 mei....
Succes!