Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
domosan schreef:Via ticketswap was alles ook heel snel weg, ze mogen daar ook maar 20% meer vragen dus er stonden maar weinig kaartjes op. Heb uiteindelijk via viagogo voor het dubbele kaartje in de golden circle kunnen kopen
Je mag mij ook pben hoor
Kashmino schreef:Wow... als ik jullie sportbezigheden zo zie voel ik me wel echt heel slecht. Ik sport namelijk nietBehalve 1,5 uur fietsen perdag naar school en wandelen met een pony.
Heeft iemand nog sporttips voor mij? De enige sport die ik oprecht (en voor langere tijd) leuk vind is paardrijden. Maar ik heb daar geen geld voor. Weet iemand iets anders?
Pacific schreef:Kashmino schreef:Wow... als ik jullie sportbezigheden zo zie voel ik me wel echt heel slecht. Ik sport namelijk nietBehalve 1,5 uur fietsen perdag naar school en wandelen met een pony.
Heeft iemand nog sporttips voor mij? De enige sport die ik oprecht (en voor langere tijd) leuk vind is paardrijden. Maar ik heb daar geen geld voor. Weet iemand iets anders?
Verzorgpony niet te vinden?
Ik zal nog even de laatste PB's eruit doen en dan heb ik genoeg adviezen hoor, nogmaals bedankt allemaal
Pacific schreef:En doorzoeken naar een wel te rijden pony is niet mogelijk? Als je graag wilt rijden voor weinig geld is een verzorgpony natuurlijk wel dé manier.