Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gini schreef:Het zijn zulke verhalen die bij mij ook "bang" maken. Zijn de vragen op een theorie-examen nu echt zo moeilijk of hebben die mensen er gewoon niets voor gedaan?
Gini schreef:Het zijn zulke verhalen die bij mij ook "bang" maken. Zijn de vragen op een theorie-examen nu echt zo moeilijk of hebben die mensen er gewoon niets voor gedaan?
Amethyst_ schreef:Hoi mag ik me hier ook melden? Heb vanmiddag mn 4e les, in de spitsTheorie wil ik aanvragen voor over een week of 2 a 3. Geeft me genoeg tijd het goed voor te bereiden
Vind het wel reuze spannend steeds, vooral het optrekken ben ik nog niet zo goed in, dan laat ik de koppeling te snel komen
moonforever schreef:Mag ik me ook melde,
vandaag voor de 2ex gezakt, wil eingelijk stoppen
moonforever schreef:ben nu al 3 jaar bezig met rijbewijs,
ik heb gewoon geen zin meer in,, ik ken gewoon rijden, bedoel ik rij ook wel is auto van me ouders om te oefen,
nou is elke x zelfde, je kijk niet goed of je slingerd,, nou als zo is vind ik knap.. maar goed,
na 3 jaar heb moet opgegeven denk dat nooit meer haalt
moonforever schreef:ben nu al 3 jaar bezig met rijbewijs,
ik heb gewoon geen zin meer in,, ik ken gewoon rijden, bedoel ik rij ook wel is auto van me ouders om te oefen,
nou is elke x zelfde, je kijk niet goed of je slingerd,, nou als zo is vind ik knap.. maar goed,
na 3 jaar heb moet opgegeven denk dat nooit meer haalt
Melisjeee schreef:xNathaliee schreef:Ik heb morgen mijn proefles en als ik ga beginnen ben ik wel van plan me theorie binnen een paar weken te halen, stel het gaat goed met lessen wil ik niet op mijn theorie wachten voor ik me praktijk kan aanvragen haha.
Dit had ik precies ook, je hoort van zoveel mensen dat ze opzich al mogen afrijden maar dat ze er vervolgens 5x over doen hun theorie te halen, zonde van je tijd