Agossie, mag dat wel??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bello2005 schreef:agossie,, wat een discriminatie..
succes er mee
_Nancy schreef:Bello, gefeliciteerd!! Super fijn!!
Agossie, mag dat wel??Jeetje wat een onzin!! Bah.. Ik zou misschien een klachtenbrief schrijven.. Dit kan echt niet...
Agossie schreef:bello2005 schreef:agossie,, wat een discriminatie..
succes er mee
Nee hoor, het is geen discriminatie. Ik ben directiesecretaresse en veel uitzendbureaus krijgen dat niveau van banen gewoon niet binnen omdat de meeste bedrijven daar liever geen uitzendkracht voor hebben. Ik ben niet letterlijk te zwaar (gewicht), maar ik ben te hoog werkniveau voor vele uitzendbureaus. Ik snap ze wel, het maakt het voor mij alleen niet gemakkelijker...
SplashIsLief schreef:Gefeliciteerd Bello!
Agossie schreef:_Nancy schreef:Oh ik dacht dat je wel letterlijk bedoelde
Lastig hoor.. Ik zou gewoon stug door solliciteren op die vacatures.
Ik had het ook een beetje vreemd geformuleerd, alhoewel ze letterlijk zeggen dat ik "te zwaar" ben voor een functie. Ze bedoelen dan dus "te hoog niveau".
annastasia schreef:Nee inderdaad. Ik kreeg afwijzing met als reden dat mijn handdruk niet overtuigend genoeg was. Vreemd want met diegene heb ik geen gesprek oid gevoerd.
Ladygiroc schreef:annastasia schreef:Nee inderdaad. Ik kreeg afwijzing met als reden dat mijn handdruk niet overtuigend genoeg was. Vreemd want met diegene heb ik geen gesprek oid gevoerd.
![]()
![]()
Wat is dat nou weer voor iets raars????
Wat ik wel raar vind is dat de een te hoog is opgeleid en de ander te laag, wat willen bedrijven dan tegenwoordig?
Ladygiroc schreef:Wat ik wel raar vind is dat de een te hoog is opgeleid en de ander te laag, wat willen bedrijven dan tegenwoordig?
Ladygiroc schreef:Wat voor iets wil je voor jezelf gaan doen Bello?
Die capaciteiten testen vind ik ook verrot lastig. Terwijl ik van mezelf weet dat ik echt niet dom ben, als ik dan een uitslag zie heb ik zowat een minderwaardigheidscomplex...
Ik lees hier trouwens al een tijdje mee maar ben officieel nog in dienst tot eind maart, daarna helemaal echt werkloos, voor het eerst in 10 jaar...Dacht vind zo wat anders maar ze willen tegenwoordig 18 jarige met een uni opleiding en 10 jaar ervaring heb ik het idee.... wordt er nu al moedeloos van..
Heb ook totaal geen idee wat ik wil, kom uit de logistiek/magazijn sector maar wil wel iets gaan doen waar ik iets meer uitdaging in vind, laatste werkzaamheden waren verdomd saai..
Priscilla_90 schreef:zo ik ben een stille meelezer ,
maar vandaag kreeg ik te horen dat me contract niet verlengd wordt en die loopt tot de 17e deze maand
dus ik zou graag tips /adviezen willen wat jullie toen deden . moet je gelijk een uitkering aanvragen etc hoe gaat dat allemaal in ze werk? hoop dat jullie me ermee kunnen helpen X
simongek schreef:Ik ben op zoek naar een adminstratieve functie.moet volgende maand examen doen voor een onderdeel van de opleiding praktijk diploma boekhouden.
die volg ik nu om meer kans te maken op een boekhoudkundige funtie.
Ik ben wel uitgenodigd door Reaal Verzekeringen voor een capaciteitentest.
Ik twijfel echt heel erg of ik heen zal gaan. het is as woensdag om 17.00 uur en duurt 2 uur.
Ik heb diverse testen op internet geoefend en ik weet ook van mezelf dat ik hier heel slecht in ben.
taalkundig niet maar wel de cijferreeksen en die reeksen met antwoorden welk vlak met bijv. stippen of blokken er zal volgen.
alle oefentesten waren dan ook dik onvoldoende. Taaltesten had ik allemaal HBO niveau maar de rest was dik onvoldoende.
annastasia schreef:simongek schreef:Ik ben op zoek naar een adminstratieve functie.moet volgende maand examen doen voor een onderdeel van de opleiding praktijk diploma boekhouden.
die volg ik nu om meer kans te maken op een boekhoudkundige funtie.
Ik ben wel uitgenodigd door Reaal Verzekeringen voor een capaciteitentest.
Ik twijfel echt heel erg of ik heen zal gaan. het is as woensdag om 17.00 uur en duurt 2 uur.
Ik heb diverse testen op internet geoefend en ik weet ook van mezelf dat ik hier heel slecht in ben.
taalkundig niet maar wel de cijferreeksen en die reeksen met antwoorden welk vlak met bijv. stippen of blokken er zal volgen.
alle oefentesten waren dan ook dik onvoldoende. Taaltesten had ik allemaal HBO niveau maar de rest was dik onvoldoende.
Ook hier bezig met basis kennis boekhouden.
Wat ga je precies doen bij re.aal, en bij hun zelf in dienst of via uzb?
Ik zou gewoon heen gaan!