Twittertip: Richt je motivatie en #cv op de werkgever. Voor welk probleem ben je DE oplossing en wat is 't voordeel van je meerwaarde voor de werkgever?
Konstantine
Geplaatst: 16-01-13 20:44
Wat tof Cindyrella! Veel succes.
Cindyrella
Geplaatst: 16-01-13 20:47
Die poncho is echt geen hobbezak, dus daarom neem ik 'm in overweging! Mooi gebreid, mooi motief en een col. Beetje zoals deze, maar dan cognac. http://www.google.nl/search?hl=nl&tbo=d ... Bz1hcY#p=0 In een blazer voel ik me inderdaad ook wat tuttig en wat ongemakkelijk. Dat ben ik niet...
Maargoed, nog eens over denken.
Gaat om functie als ass.tunneloperator / hoofd tolgaarder
Hmmm krijg de foto niet voor elkaar. Maar de poncho lijkt op de witte en bordeaux rode poncho in bovenstaande link.
vuurneon
Geplaatst: 16-01-13 20:51
O voor die functie kun je wel een poncho aan, mag wel iets meer richting casual netjes neigen dan zakelijk (hoewel ik dan nog eerder voor een gekleed lang vest zou gaan omdat het toch meer het lichaam siert; of alleen een blouse op een donkerblauwe broek blazer hoeft er echt niet bij )
Ik trekt wel mijn pakkie aan, maar komt ook door de functies
Thanks voor de tip! Zal zelf ook nog eens googlen! Alles staat ook op internet hè!!
vuurneon
Geplaatst: 16-01-13 21:02
Is ook absoluut zo Ik zou liever op safe spelen met een blouse en nette broek (zonder blazer) of met een net vest en leuk shirtje poncho is meer voor op de werkvloer, niet echt iets voor een sollicitatie omdat het weinig mensen echt siert. Lichaam zit zo verstopt. Cognackleurige laarzen maken het sowieso al minder zakelijk (wel super mooi hoor! Zou ik ook nog wel willen )
Spannend Alja, ik duim. Vanmiddag moet ik naar Randstad, toen onze ontslagen allemaal vielen kregen we het aanbod om via Randstad een outplacement traject te volgen, die gaan je dan helemaal begeleiden in het zoeken en dan kan je via hun ook weer vacatures krijgen. Heb me natuurlijk gelijk ingeschreven.
Hey goed zeg Alja!! En ook fijn voor JG, dan heb je in ieder geval weer een gesprek ergens, ja toch
Ben benieuwd wat ze voor je kunnen doen RW!
Gisteren een gesprek gehad als PA voor een vrouw.. nou ik heb al bedacht dat ik dat niks vind Vandaag gesprek in het engels, dat verliep aardig. Maar ik was de eerste dus geen idee wat de andere kandidaten zijn.
Morgen naar een UZB voor een vacature die erg leuk klonk! Maar ik heb niet zoveel vertrouwen in UZBs
Netam89
Geplaatst: 17-01-13 13:35
Spannend dus Suzanne..
Alja: Gefeliciteerd ,naar wat voor functie heb je gesolliciteerd?
Vanmorgen een gesprek gehad met een kennis die veel contacten heeft en vanmiddag toevallig met iemand uit mijn branche gaat eten. Ze gaat sowieso kijken of ze iets voor me kan betekenen, helemaal super!
En ik ben een bedrijf gaan volgen op twitter (die mij interessant lijkt als werkgever) vorige week en ik kreeg opeens een mailtje dat ze een vacature hebben op mijn gebied en dat ze me hartelijk uitnodigen om te solliciteren Helemaal leuk.