Mear schreef:Welk boekhoudprogramma gebruiken jullie eigenlijk?
Ik gebruik ReeLeeZee. Ik ben er pas net mee gestart, dus ik weet nog niet alle in's en out's, maar het is tot nu toe echt een super fijn en mooi programma!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
foxy80 schreef:Ik doe ook alles in Exell, boekhouder heeft wel mooi programma maar daar betaal ik hem ook voor.
Heb het hier al een tijdje geleden gevraagd, maar nu nog eens een poging: willen jullie eens naar http://www.hipponet.be kijken wat er beter/handiger kan? Taalfouten? Ik heb me er echt op toegelegd de producten goed te onderbouwen qua uitleg, maar vraag me af hoe gebruiksvriendelijk een derde mijn systeem vindt
foxy80 schreef:Heb het hier al een tijdje geleden gevraagd, maar nu nog eens een poging: willen jullie eens naar http://www.hipponet.be kijken wat er beter/handiger kan? Taalfouten? Ik heb me er echt op toegelegd de producten goed te onderbouwen qua uitleg, maar vraag me af hoe gebruiksvriendelijk een derde mijn systeem vindt
Szan schreef:Hopelijk heb je hier wat aan: ik heb vooral als potentiële klant gekeken, niet zozeer als ondernemer. Heb ook niet naar de inhoud van de teksten gekeken, alleen hoe de website als klant zijnde op mij over kwamIk vind dat je leuke dingen verkoopt, ook dingen die je onderscheiden van andere shops (zoals de Mattes producten), maar ik denk dat je hier veel meer uit kan (en moet) halen.
foxy80 schreef:Volgorde wordt ook herbekeken, bedankt. Maar ik kan dus Mattes als aparte categorie laten staan? Heb nl genoeg klanten die specifiek alleen daarvoor bestellen.
foxy80 schreef:Nee, van adverteren hier wordt een mens niet blij. Vroeger rolden bokkers over elkaar heen om spullen te mogen overnemen, nu pingelen ze telkens af (omdat de rest natuurlijk niet meeleest in een pb).
Of wat vind je van dit: "Ja, ik bied 50% van je vp"
Vertel je dat de prijs vast is, nieuw spul, minder al dan de richtprijs in de winkel, krijg je
"Ik weet wel dat jij je inkoopprijs x 2,5 doet, zo doen alle winkels het!"
Dan moet ik toch zo op mijn handen zitten en niet antwoorden:
"Als je dan toch een glazen bol hebt, kan je vast iemand vinden die het voor 50% weg doet. De groeten!"
Doe ik trouwens nooit hoor, beleefd blijven is niet moeilijk.