Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 15:41

dan pas ik deze ook maar aan, anders staat het zo stom ;)
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 30-10-12 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Mri

Re: Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 15:42

ik zag het al :o heb mn post al aangepasst :o

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 15:46

Mri schreef:
ik zag het al :o heb mn post al aangepasst :o

Handig, knopjes als mod die laaaaang blijven staan :))
een tool die ik nog steeds mis als zwartje _O-

Hier even druk aan het dingen wegwerken. Genoeg op het lijstje staan wat nog moet gebeuren, maar pfffffffffff.... Klusjes...

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 15:54

lang blijven staan? mn post was nog geen 5 minuten oud :o (nu pas 15 minuten, normale gebruikers kunnen toch tot 30 of 45 minuten na plaatsen hun bericht aanpassen?)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 16:06

Bleh van mn laatste sollicitatie waarvan de sluitingsdatum stond op 11-10 heb ik niks meer gehoord, dus ik verwacht dat áls ik nog wat te horen krijg het wel weer een afwijzing zal zijn. Ik vrees dat ik op de korte termijn niks in het welzijnswerk zal gaan vinden, maar intussen een beetje geld gaan verdienen is toch wel prettig...
Dus ik ga het over een andere boeg gooien, ik zit namelijk wel al 5 jaar achter een balie als bijbaan. Receptioniste werk vind ik leuk om te doen, het verdient best okee en ik zal toch iets moeten gaan doen, bij mn huidige werk ben ik oproeper en dat heeft voordelen, maar biedt ook heeel weinig zekerheid. En op het moment kan ik gewoon te weinig uren maken, dat schiet niet op.
Dus het welzijnswerk laat ik heel even voor wat t is en ik ga me maar op een sector storten waarin ik wellicht onder mn niveau zit, maar waar ik wel ervaring in heb+dat ik het werk an sich ook leuk vind :j Toch best een plan dacht ik zo, al blijft het zuur dat ik gewoon nog niks met mn opleiding kan doen nu.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 17:44

balen van nare sferen op de werkvloer :(:)

hier ging het gesprek wel okay geloof ik? vind het soms zo lastig inschatten. De functie is wel heel breed en gevarieerd , meer dan aangegeven in de oorspronkelijke advertentie :j
maar hij lijkt er alleen maar leuker door :)
stukje facturatie, stukje voorraad administratie/beheer, stukje controle van goederen die terugkomen van de klant, klanten ontvangen, telefonisch klanten te woord staan en kantoor een beetje toonbaar houden.
ben benieuwd of de uren nog steeds die zijn die in de oorspronkelijke omschrijving stonden of dat het er meer zijn geworden :+

maar nog twee anderen in de running , maandag zou hij contact opnemen :) we wachten braaf af :j

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:07

Ooh, dat klinkt heel leuk Sonja!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:16

weet je, ik zat in dat gesprek en ik ik dacht letterlijk "als het nou meer uren waren geweest, was het echt wat voor Stef geweest"
maar tis voor 8 a 12 uur...vandaar mijn opmerking in vorige post, als ik hoor wat er allemaal extra bijkomt bovenop wat er omschreven stond in de vacature... vraag ik me echt af of het in die uren past, of dat het uren aantal stiekem groter is geworden zonder dat ik het weet :+

zit ook nog een stukje planning bij trouwens, als er ergens wat opgehaald/weggebracht moet worden etc, even kijken of het bij een andere klus er bij kan in de wagen en offertes maken en mailings naar potentiële klanten
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 30-10-12 18:33, in het totaal 2 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:19

ik heb niks meer gehoord van de fotostudio terwijl het contact eerst zo vlot verliep...

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:34

balen lifaya, misschien zelf even er achter aan bellen?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:35

Hoe lang is dat terug? Anders idd ff bellen?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:39

Alles ging via de mail, ze vroegen me uiteindelijk om voorbeeld foto's van studio te sturen en die heb ik dus gestuurd. Sindsdien niets meer terug. Ik heb zaterdag avond de foto's toegestuurd. Had zaterdag ochtend een mail nog gekregen van hun.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:40

Ben nog steeds aan het meelezen maar van reageren komt weinig :o

Ik ben allemaal open sollicitaties aan het versturen ivm BBL maar dat schiet ook nog niet echt op. Laatst gesolliciteerd bij een bedrijf waar ik toen niet ben uitgekozen ivm opleiding/werkervaring. Vandaag ben ik door ze benaderd voor een functie als directiesecretaresse :) Kan langskomen voor een vrijblijvend gesprek van beide kanten. Helaas is het voor te weinig uren dus heb eerst gevraagd of dit evt. uit te breiden is. Ik hoop het zo! En anders moet ik kijken of ik het evt. kan combineren met een (bij)baan.

Lastig lifaya, zou nog even geduld hebben als ik jou was! Misschien hebben ze het doordeweeks te druk?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:42

Rianne_ schreef:
Vandaag ben ik door ze benaderd voor een functie als directiesecretaresse :) Kan langskomen voor een vrijblijvend gesprek van beide kanten. Helaas is het voor te weinig uren dus heb eerst gevraagd of dit evt. uit te breiden is. Ik hoop het zo! En anders moet ik kijken of ik het evt. kan combineren met een (bij)baan.

Lastig lifaya, zou nog even geduld hebben als ik jou was! Misschien hebben ze het doordeweeks te druk?

Balen dat het aan de andere kant van NL is. Ik ben juist op zoek naar een baan als Directiesecretaresse voor weinig uren.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:42

lifaya schreef:
Alles ging via de mail, ze vroegen me uiteindelijk om voorbeeld foto's van studio te sturen en die heb ik dus gestuurd. Sindsdien niets meer terug. Ik heb zaterdag avond de foto's toegestuurd. Had zaterdag ochtend een mail nog gekregen van hun.

Misschien moeten er meerdere mensen kijken naar de foto's??

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:43

Wat vind je te weinig uur dan rianne?

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:45

Oh jammer Suzanne!

@ Annastasia, het gaat om 16 uurtjes..

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:49

Ja dat is inderdaad niet heel veel. Maar als het goed verdient >1200,- dan zou het hier een uitkomst zijn

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:49

Rianne_ schreef:
Oh jammer Suzanne!

@ Annastasia, het gaat om 16 uurtjes..

Perfect! Dat zoek ik.
Is hier niet te vinden, bijna alles fulltime.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:50

annastasia schreef:
Ja dat is inderdaad niet heel veel. Maar als het goed verdient >1200,- dan zou het hier een uitkomst zijn

Voor 16 uur is dat wel dik betaald hoor.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:51

Sonja duimen dus!
Renee wat balen dat je niks meer gehoord hebt. Misschien morgen even bellen of mailen of de foto's wel aangekomen zijn?

Hier weer een afwijzing. Dit keer van een open sollicitatie. Er ligt een totaal ander soort brief klaar die ga ik maar eens opsturen.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:51

@ Suzanne, dat wordt verhuizen dus! ;) Bij mij werkt dit in het nadeel.. Ik wil graag ca. 32-36 uur werken.

Ben bang dat het niet zo goed verdiend Annastasia.. :o Helemaal ivm mijn leeftijd en ervaring.

Jammer Splash -O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:53

Rianne, zullen we dan maar ruilen qua regio? :D

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:53

Ik zoek juist iets van 28-32 uur. 36 mag ook, maar dan wel in 4 dagen

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:54

Haha is goed Suzanne! :))

Ik werk nu 28-36 uur en wordt meestal 28 ingepland. Vind ik qua inkomen te weinig. Ben nu nog jong en zonder kinderen dus kan best wat meer werken vind ik zelf :) Al zou ik dat binnen mijn huidige functie niet volhouden (36u)