NHB Deurne 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 13:34

runasays schreef:
Ik ben ook veel weggebleven. Want ik was paarden zoeken..

Maar nu, IKHEBEENPAARD. :)) En een suuuuperfijn dressuurzadel.

VERTEEEEEEEL!

chantalboes

Re: NHB Deurne 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 13:52

Ik zag m al op faaacebook! :D echt een knapperd hoor, eke!

Anoukk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 13:56

xMercury schreef:
Wie is dioontje? Die ken ik niet!

Nee dat kan kloppen want daar rijd ik nog niet mee. Jonge merrie van de kwpn hengst vdl Verdi (vd vleuten nu op os) x creool. Dus een springer, maar kan ook leuk bewegen dus lekker allround, ideaal voor de opleiding! Kan ik die andere toch wat meer thuishouden haha.

Leuk eke!!! Super dat paard van fb?

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 14:44

Oeh leuk Anouk! Heb je n fototje van dr? :)

oke, mijn blackberry is definitief kapot... Echt rot,

Anoukk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 16:20

Alleen een saaie weifoto haha. Zal er van de week eentje maken. Ze is erg dun want het veulen zuigt haar helemaal leeg.. iemand tips? Ze krijgt 4 kilo merriebrok, onbeperkt gras en hooi..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 17:31

Dat is al behoorlijk wat, zou het ook niet weten dus :n

runasays

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 17:43

jaa het paard van facebook. :) T is een zangersheide ruintje, 5 jaar. ( corial Z x Cartier vd heffinck ) hij meet geloof ik net aan 1.70. Super werkwillig karakter en nuchter. Dressuurmatig zitten de stap/draf/galop knoppen erop en wat zijgangen.

Aangezien paardlief boven budget was en er geen zadel bij zat gingen we kijken voor een betaalbaar maar toch goed zadel.. :') komen we thuis met de allernieuwste passier in kalfsleer. Ik ben maar zo lief geweest om die te betalen van mn erfenis. Mn vader zag in ene heel bleekjes bij het zien van de prijs. :')

Amees

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 18:55

Gaaf Eke! Maar ik wil wel een foto en het verhaal!!

Weet iemand of je misschien ook bitloos mag rijden op school? Of stel ik nu een hele gekke vraag.....?!

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 19:38

Niemand die bitloos rijd, bovendien staat in het examenregelement dat je met een trens moet rijden.

Leuk van dat paard!!!!! Ben ook wel benieuwd naar foto's! Van beide trouwens!

@Anouk: maismeel gaan voeren, half schepje natmaken en dat gaan voeren, worden de meeste binnen no time dik van!

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 21:13

Inderdaad maismeel of paardenmeel werkt ook erg goed!
Wat bij de mijne ook enorm werkt is geplette gerst

Anoukk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 00:00

Maismeel vind ik een beetje eng.. hoor veel verhalen daarover.. maar ik ga me er wel even verder in verdiepen! bedankt

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 12:33

Volgens mij zat er naast de flat een sportschool zat. Weet iemand hoe die heet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 13:02

Klopt! Weet de naam niet maar zit echt letterlijk pal naast de flat. Deur uit en je bent er zeg maar :') wij krijgen daar ook korting. Maar goed, het is de vraag of je na school nog tijd/zin hebt om daar naartoe te gaan.

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 13:41

Bizzybijtje schreef:
Klopt! Weet de naam niet maar zit echt letterlijk pal naast de flat. Deur uit en je bent er zeg maar :') wij krijgen daar ook korting. Maar goed, het is de vraag of je na school nog tijd/zin hebt om daar naartoe te gaan.

heb hem al gevonden, gelijke ven gemailt naar de sportschool. Ik vind het erg belangrijk om goed in conditie te blijven en aangezien er ook een zwembad bij zit denk ik dat ik er wel veel te vinden ben. (sport nu ook al minstens 3 keer in de week naast het dagelijks paardrijden en 2 keer per dag de hond uitlaten). Wel fijn dat hij zo dicht bij zit:)

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 13:48

Nog drieee weken! heb er zo'n zin in!!

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 13:56

chantalboes schreef:
Nog drieee weken! heb er zo'n zin in!!

Jaa over 3 weken intake :)

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 15:14

Pfff nou José sterke hoor := weet niet hoe zwaar de opleiding is, maar Hbo is niet niks hoor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 15:17

Xjosee schreef:
Bizzybijtje schreef:

heb hem al gevonden, gelijke ven gemailt naar de sportschool. Ik vind het erg belangrijk om goed in conditie te blijven en aangezien er ook een zwembad bij zit denk ik dat ik er wel veel te vinden ben. (sport nu ook al minstens 3 keer in de week naast het dagelijks paardrijden en 2 keer per dag de hond uitlaten). Wel fijn dat hij zo dicht bij zit:)

Snap ik, maar je maakt echt wel lange dagen hoor! Na school moet je ook nog trainen, dus dwz dat je pas rond half 7/7 uur terug in de flat bent (dat heb ik toch begrepen). En dan ook nog huiswerk... Ik weet niet hoor haha :o

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 15:25

Bizzybijtje schreef:
Xjosee schreef:

Snap ik, maar je maakt echt wel lange dagen hoor! Na school moet je ook nog trainen, dus dwz dat je pas rond half 7/7 uur terug in de flat bent (dat heb ik toch begrepen). En dan ook nog huiswerk... Ik weet niet hoor haha :o

Ik snap wat jullie bedoelen hoor, maar wat ik ook begreep was dat je veel tussen uren hebt, dan kan ik huiswerk maken. En als je om kwart over 7 thuis bent heb je nog 3 uur om de rest nog te maken/te leren en dan evt een keer te sporten. Was ook niet van plan iedere dag te sporten, maar zo'n 3x in de week (waarvan een keer op zaterdag of zondag oid). Lijkt me geen onmogelijke opgave.

En wat ik hoorde van mensen die na een avondje kroeg 2 dagen moeten bijkomen, ik drink geen alcohol :+ *Heel flauw, I know*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 15:50

Da's waar :j
Heb er al zin in! Baal wel een beetje dat ik geen paard mee kan nemen, maar goed. Dan maar een schoolpaard, kan altijd nog een paard meenemen :j Kan ook goed zijn dat ik afentoe eens het friesje meeneem :j Had hem echt zooooo graag meegenomen maar 2 paarden meenemen/meenemen + schoolpaard is gewoon te duur :n

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 16:15

Komt wel goed :)

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 16:39

Bizzybijtje schreef:
Da's waar :j
Heb er al zin in! Baal wel een beetje dat ik geen paard mee kan nemen, maar goed. Dan maar een schoolpaard, kan altijd nog een paard meenemen :j Kan ook goed zijn dat ik afentoe eens het friesje meeneem :j Had hem echt zooooo graag meegenomen maar 2 paarden meenemen/meenemen + schoolpaard is gewoon te duur :n

Inderdaad echt balen, je vond hem zo leuk. Waar is het op misgelopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 16:56

Ik had geen vertrouwen in 't paard en 't paard niet in mij.
Kort samengevat :')

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 18:16

Ik ben eigenlijk alleen stille meelezer. Heb de opleiding al afgerond maar zag dat er iemand op zoek is naar een dikmaker. ik heb goede ervaringen met seniores priores

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 18:30

Oeh! en vertel, hoe heb je de opleiding ervaren? Wij.horen graag alle ins&outs!