runasays schreef:Ik ben ook veel weggebleven. Want ik was paarden zoeken..
Maar nu, IKHEBEENPAARD.En een suuuuperfijn dressuurzadel.
VERTEEEEEEEL!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xMercury schreef:Wie is dioontje? Die ken ik niet!
Bizzybijtje schreef:Klopt! Weet de naam niet maar zit echt letterlijk pal naast de flat. Deur uit en je bent er zeg maarwij krijgen daar ook korting. Maar goed, het is de vraag of je na school nog tijd/zin hebt om daar naartoe te gaan.
Xjosee schreef:Bizzybijtje schreef:Klopt! Weet de naam niet maar zit echt letterlijk pal naast de flat. Deur uit en je bent er zeg maarwij krijgen daar ook korting. Maar goed, het is de vraag of je na school nog tijd/zin hebt om daar naartoe te gaan.
heb hem al gevonden, gelijke ven gemailt naar de sportschool. Ik vind het erg belangrijk om goed in conditie te blijven en aangezien er ook een zwembad bij zit denk ik dat ik er wel veel te vinden ben. (sport nu ook al minstens 3 keer in de week naast het dagelijks paardrijden en 2 keer per dag de hond uitlaten). Wel fijn dat hij zo dicht bij zit:)
Bizzybijtje schreef:Xjosee schreef:heb hem al gevonden, gelijke ven gemailt naar de sportschool. Ik vind het erg belangrijk om goed in conditie te blijven en aangezien er ook een zwembad bij zit denk ik dat ik er wel veel te vinden ben. (sport nu ook al minstens 3 keer in de week naast het dagelijks paardrijden en 2 keer per dag de hond uitlaten). Wel fijn dat hij zo dicht bij zit:)
Snap ik, maar je maakt echt wel lange dagen hoor! Na school moet je ook nog trainen, dus dwz dat je pas rond half 7/7 uur terug in de flat bent (dat heb ik toch begrepen). En dan ook nog huiswerk... Ik weet niet hoor haha
Bizzybijtje schreef:Da's waar![]()
Heb er al zin in! Baal wel een beetje dat ik geen paard mee kan nemen, maar goed. Dan maar een schoolpaard, kan altijd nog een paard meenemenKan ook goed zijn dat ik afentoe eens het friesje meeneem
Had hem echt zooooo graag meegenomen maar 2 paarden meenemen/meenemen + schoolpaard is gewoon te duur