ja ik heb nog een tijdje op een slachterij gewerkt, deed ik de verdoving van de varkens ... maar dat was ook niet haalbaar kwa gezondheid, op de stallen staat de sproeier/vernevelaar steeds aand om de varkens schoon te spoelen en ze vinden het prettig, dus ontspannen varkentjes wat weer goed is voor het vlees, maar de luchtvochtigheid was voor mij killing, na een week of 6 lag ik zwaar astmathisch thuis naar adem te happen .
hier is de zorg en technisch/bouw hetgeen waar op mbo niveau nog wel wat in te vinden is, maar ja, beiden niet geschikt door oa lichamelijke belasting (ik kan echt best wat hebben, maar dit is echt te zwaar)
ik werk nu als huishoudelijke hulp in de thuiszorg, het sociale aspect maakt het leuk , mits je leuke cliénten hebt, heb je die niet, sja, dan is het verstand op nul en gaan .
heb nu nog wel een brief liggen bij een bedrijf die administratieve ondersteuning zoekt voor 8 tot 12 uur p/w om offertes uit te werken voor klanten en facturen op te maken
maar ik denk dat het voorlopig gewoon bijbaan blijft en eindelijk een studie starten en afmaken
ik heb dan ergens wel het voordeel (klinkt heel stom) dat ik een wajong uitkering heb , dus ik heb wel een vaste financiële basis zeg maar, waardoor ik met een klein bijbaantje wel de ruimte heb om te gaan studeren ... en mijn privé situatie is nu ook dermate goed en stabiel dat ik dat ook wel zou kunnen redden zeg maar
nu nog de uiteindelijke keuze maken hoe ik het doe...havo versneld via thuisstudie en doorstromen, of 21+ test...
ben namelijk al wel even klaar met leren, dus bepaalde zaken zouden best wat opfrissing kunnen gebruiken
het kan echt zo moeilijk zijn, werk vinden. Zeker met een minder gewilde opleiding