Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Janine1990 schreef:Oké, jij wilt dat ondernemersplan ook puur voor jezelf? Zit ik namelijk ook over te denken.
Mellis86 schreef:Floortje je kunt de DHL ook benaderen voor een offerte op maat mbt verzendkosten. Voornamelijk voor de wat grotere paketten kunnen ze best wat voor je betekenen als je een beetje afzet hebt tenminste. Op de website kun je als het goed is een accountmanager vinden (of algemeen contact en dan koppelen ze je) en dan maken ze een passende offerte. Afhankelijk van je afname wellicht een idee.
Floortje88 schreef:Ah ik dacht dat je wellicht de studie rechten oid. Ik weet van mijn broertje dat je dan wel een vak over de overdrachtsbelasting krijgt, vandaar.
Ja het is pas verlaagd en sinds kort structureel, daarnaast willen ze het afschaffen voor starters. Genoeg om over te schrijven
Georgette schreef:Wie van jullie biedt klanten de mogelijkheid te kiezen tussen verzending met TNT á € 6,75 en DHL á € 4,95? Ik zit hier over na te denken, vind het eigenlijk wel klantvriendelijk. Ik word alleen niet heel veel wijzer op de website van DHL hoe dat in z'n werk gaat, dus misschien kan één van jullie me dit uitleggen.
holly schreef:Maar 1,5 week? Jeetje ik vind dat wel erg lang hoor.
Al moet ik zeggen, als je iets op vrijdag post, dat het ook een eeuwigheid duurt soms bij de tnt, vind ik ook niet netjes.