Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Re: Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 14:37

Haha nou dan ben je nog goed aangekomen. Zit nu in de ub, klaar voor mijn herkansingen te gaan leren! ^^

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:50

Ah ik weet al wat je gedaan hebt! Je hebt op Arnhem de verkeerde trap genomen ;) je hebt een trap naar sonsbeekzijde. En n trap naar centrumzijde ;)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 16:08

geen idee :') k stapte uit en toen had ik zoiets van: 'dit ken ik niet' :') zag geen andere borden staan ofzow naar centrumzijde, heb dr wel naar gezocht :') maargoed ik kwam om 13:30 op school aan :Z en mochten om 14:30 al weg :+ echt stom!!

Docent was ook lekker banketstaaf ' ja uit de andere klas waren er ook al anderen voor je, die ook uit de richting van Den Haag komen. Als je eerder weg was gegaan....'
ja lekker boeiend := Ik had ook niet gepland om zó laat op school aan te komen. Had die trein maar geen wisselstoring moeten hebben en derest ook niet fout moeten lopen :') En ik had gister al gemaild dat ik waarschijnlijk door het treinverkeer te laat zou komen. (door de weinige treinen die er al rijden en evt. storingen)
en klasgenoot toen ik binnenkwam: 'zo, je hebt zeker lekker uitgeslapen!'

En dr zijn 2 meisjes die eerst niveau 3 deden van de opleiding, naar onze klas gekomen :x
Ze zijn zeer duidelijk aanwezig en ik mag ze op het eerste gezicht al niet :Z Ze horen beter thuis op hun eigen niveau :')
Laatst bijgewerkt door 1234 op 06-02-12 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 16:14

Omg ik ben niet aangenomen :') waarom!? Nu moet ik blijven werken voor dat stomme horeca uitzendbureau.. Ik heb serieus een baan nodig waar ik meer mee kan verdienen dan dit, horeca dinges belt me steeds af..

Maar eh 1234 je school is toch in Arnhem? Je klinkt nl alsof je nog nooit op het station was geweest :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 16:15

Ik ben wel op het station geweest, Arnhem Centraal ken ik uit mn hoofd, maar daar waar ik uitstapte was heel ergens anders :+ misschien omdat de treinen veel langer zijn gemaakt ofzow? :') Dat ik ergens helemaal achterin uitstapte. Was ook bij een spoor waar ik normaal nooit uitstap ofzow

Balen, Margrathea!!

Dr staat wel een dikke vette scooter in het berghok beneden :')
Of die van mn ene huisgenoot is of van een evt nieuwe, geen idee _O- Hoop het 1e want anders is die nieuwe sowieso een jongen _O-
Whahha ben t beetje zat met jongens.

Oeps, pyjama vergeten mee te nemen vanaf thuis :')
Nja dan maar ff kijken of k bij de hema een goedkope pyjama kan vinden, en anders maar in shirt slapen en verwarming hoog :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 18:03

Ahh ja dat is wel raar idd :P Als je ineens achteraan staat.

Je kan toch makkelijk in tshirt + joggingbroek slapen? Doe ik ook altijd :D Of onder 2 dekens. Of allebei :D

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 18:12

jaah dat kan ook indd heb ook joggingbroek mee O:)
Heb ook geen extra pyjama gekocht net, was me iets te duur voor een weekje :') (heb thuis prima pyjama's dus eigenlijk geen een nodig)

Net inkopen gedaan bij de appie := had nogal veel nodig :') had nu iets van 40 euro :') bijna mn record. Maar had ook veel voorraad gekocht _O- zoals soep ofzow, en veel in de bonus :))
wel mn eerste muppetpunten :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 18:17

Ja voorraad is fijn idd :j moet ik eigenlijk ook weer. Even wachten op de huurtoeslag alleen denk ik, kan wel even voort nog. Heb alleen geen groenten meer da's wat minder.

Ben trouwens hard onderuit gegaan daarnet _-:( En niet eens op sneeuw! Maar mijn banden zaten nog vol met natte sneeuwmeuk, en toen wilde ik zijwaarts over een klein randje heen, en toen lag ik ineens op de grond.. Heb een schram op mijn elleboog en knie en een blauwe plek op mijn dij geloof ik.. Super stom! Er stopte wel gelijk een jongen om te vragen of het ging, ahh schattig <3

En dan nu richting bijles!! :oo

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 18:19

auch das pijnlijk! vanochtend ging ik heel zacht fietsen, bleek dat t fietspad niet bevroren/glad was, maar dat hij wit was van het strooizout :')

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 18:20

t-shirt plus jogging broek slaapt lekker :j of gewoon lekker tegen iemand aankruipen voor de warmte :j

40 euro aan boodschappen :wow: en i kvind 10 al veel :=

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 18:21

1234 schreef:
auch das pijnlijk! vanochtend ging ik heel zacht fietsen, bleek dat t fietspad niet bevroren/glad was, maar dat hij wit was van het strooizout :')

_O- hier moest ik toch wel even om lachen haha

mijn trein was op tijd vandaag, en op de terugweg ook 8-)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 18:21

voor een complete week en voorraad boodschappen 10 euro? :')

Ik heb nu oa drinken (optimel, melk en sinaasappelsap), pakjes drinken, appels,bananen, brood, afwasborstel (andere is bijna kapot :') ). servetten, gebakken aardappeltjes, soep en vlees xD

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 18:25

nee om in x te betalen :')

ik doe nooit boodschappen voor een week, ik doe elke dag zo ongeveer :P

patatkraam

afwasborstels uit de supermarkt zijn duur trouwens :=

1234

oohw zoow xD jaah voor andere spullen vind ik dat ook veel :') Maar voor boodschappen moet het haast wel xD
Ik doe altijd voor een hele week boodschappen halen tenzij ik op maandag echt niet weet waar ik derest van de week trek in heb xD
En ja indd het was vrij duur, afwasborstel (1,99) :') maargoed ik had dr een nodig en zag een goede stevige dus d8 laat k die maar nemen xD Ze gaan vrij lang mee :j Houd nooit van die afwasborstel met zown smal handvat.

Oohwjaah en k kreeg van meisje uit mn projectgroepje van vorige periode een Smsje dat we een 9 hebben voor onze presentatie van het project *\o/* Zooo goed. Volgens de docent waren we de beste :j

Projectgroepjes van deze periode zijn toch veranderd, ben ik erg blij mee <3 Volgens mij heb k nu wel weer een goed groepje (zijn met zn 3-en) <3
Alleen eentje is er vaak niet.

Hahah moeder noemt mn huisgenoot in een sms Fritzel :+ Lijkt net een hamster :')

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 19:28

Ik doe ook elke dag boodschappen in totaal 15-20 per week.
Mooi dat je groepje veranderd is!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 19:34

woow das best weinig xD ik heb altijd wel tussen de 20-30 euro :j
Als ik iets 20 euro aan boodschappen heb dan ben ik altijd wel iets vergeten. xD
Maar k had vandaag ook hoestdrank meegenomen (vrij duur, €4,65 := ) want was weer lekker aan het hoesten, lijk net een zeehond.
Maar dat tikt ook wel aan in het bedrag O:) Anders had ik iets van 35,- gehad, scheelt toch weer, lijkt minder _O-

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 19:44

Margrathea balen dat je niet bent aangenomen!
Mijn treinen waren wonder boven wonder op tijd.
Nouja, misschien 1 minuut vertraging ofzo, maar dat noem ik op tijd :)
Gelukkig had ik hem nog gehaald (was een beetje laat van huis weggegaan) want de volgende trein had bij Deventer 13 minuten vertraging en dan zou ik dus mijn overstap niet halen (van 4 minuten :P).
Zo lekker pasta koken en eten :9

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 19:51

nah dan ben ik de pechvogel geweest vandaag :') Dat precies mijn trein niet reed :')

K moet nu nog koken :') blegh

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:17

Afwasborstels van de wibra zijn aan te raden :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:18

hier zit geen wibra :') iig nog nooit gezien :') Ben er uberhaupt nog nooit geweest xD

Echt zo irritant, heb enorm veel kramp in mn vingers vandaag := ze leiden hun eigen leven.
Ook met typen heb ik het soms, en nu wilde ik gaan koken maar soms krijg ik het zelfs daarbij als ik iets wil oppakken :')
k houd het maar wel ff in de gaten := nu is het weer minder nu ik dit typ, maar misschien komt het dalijk weer terug.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 21:40

oeww geloof dat nieuwe huisgenoot binnenkomt _O-
Andere huisgenootje zei dat ie er nu een paar dagen is xD Daar is dus die scooter van _O-

Ohw tis een jongen die 4 dagen in de week werkt :')
Nja _O- niet mijn type. Met zown (opa)petje op _O- geen idee hoe oud ie is.

Ik ga maar eens de keuken en afzuiger schoonmaken, dat plakt als een gek :r
Alleen vergeten keukenrollen te halen :') nja doe k morgen wel xD Nu ff doen met dat beetje wat k nog heb xD Morgen maar derest schoonmaken haha

*edit* zooo gasfornuis blinkt weer :oo kwam een partij vet vanaf joh :') morgen maar ff de afzuiger :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 22:32

Haha jammer van je huisgenoot :P
Pas wel op met je vingers hoor :oo straks is het iets ergs. Maar misschien komt het ook wel door de kou.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:34

haha, klinkt als een leuke huisgenoot :P :P zolang hij maar geen pan met een gat erin heeft :P

even off-topic
in mijn onderschrift staan wat foto's van zaterdag, in de sneeuw :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:35

hahaha ik zie hem er nog wel voor aan dat ie met een gat in zn pan komt :+
Hij is ook echt nog kleiner dan ik :') (ik ben 1.62)
En indd, ik houd mn vingers ook in de gaten := nu ist weer over maar toen k ging afwassen kreeg ik het weer xD Vooral als ik iets duns zoals een vork ofzow moest vastpakken :=