holly schreef:"Telefoons" is iets waar ik geen kaas van heb gegeten. Ik ben al blij dat ik kan bellen en smsen hihi. Mijn foontje is dus gewoon een simpel knopjes ding.
Mag ik jullie eens heel blond vragen....wat is nu een i-phone, blackberry, htc, etc en wat is daar het verschil dan weer tussen? Ik wil me namelijk wel er eens in gaan verdiepen omdat het me toch wel handig lijkt.
Het is voornamelijk het besturingssysteem wat verschilt. De telefoons kunnen ongeveer allemaal hetzelfde. Blackberry en Iphones hebben een eigen besturingssysteem en de HTC die ik bijvoorbeeld heb draait op android. Dat heeft te maken met gebruikersgemak e.d. Ik vind android ideaal, maar anderen zweren bij de Iphone of Blackberry.
Je kunt het beste even langs de telefoonwinkel en alle systemen werkend zien. En natuurlijk welke telefoon je het makkelijkst vindt. Uiteraard zit je bij Blackberry en Iphone vast aan de bijbehorende telefoon, terwijl Android een telefoononafhankelijk besturingssysteem is, net als Windows Mobile bijvoorbeeld.