Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

11AFotograaf

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 16:40

Heb je alle gegevens wel goed opgenomen? Je pop-server en eventueel poort moeten wel goed kloppen! Misschien dat daar het probleem in zit??

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 16:42

Hoe kom ik erachter welke poort de juiste is?

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 17:13

Bij pop servers is het volgens mij bijna altijd 110, maar dat kun je controleren bij de accountinstellingen bij Outlook.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 20:33

Okay thanks, daar ga ik eens naar kijken.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 20:46

Volgens mij is het gelukt, super bedankt voor je GOUDEN tip :)

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 21:00

Veel plezier Georgette. Ik gebruik mijn tel amper om te bellen. Het is mijn zakcomputer.
Ik gebruik de app Time Recording dagelijks. Ideaal als je moet registereren hoeveel tijd je ergens aan besteed. Gratis en je kan de gegevens versturen naar je email in een Excel-file.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 21:23

Heb je niet gewoon email op je samsung? De galaxy heeft ook android geloof ik...volgens mij moet je tussen al je apps ook mail hebben staan. Ik heb nog een oude samsung jet liggen en ook hierop kon ik mijn mail instellen. Ik zit nu op de htc, als ik weer op de laptop zit zal ik eens voor je kijken hoe dat werkt op de galaxy s.

Edit: ik lees nu pas dat het al gelukt is haha.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 21:58

Het is inderdaad gelukt XoNo, thanks. Ik heb nu twee accounts ingesteld, Hotmail en Outlook. Ideaal :)

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 23:23

Vandaag weer gebeld voor een dekking. Drukke week zo. Hoop dat alles past want dit weekend zijn we weg.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 08:07

Georgette schreef:
Volgens mij is het gelukt, super bedankt voor je GOUDEN tip :)

Graag gedaan! Fijn dat het nu gelukt is!!

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 10:46

Hier ook de HTC-mail ingesteld, bedankt voor de tips! :)

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 13:24

"Telefoons" is iets waar ik geen kaas van heb gegeten. Ik ben al blij dat ik kan bellen en smsen hihi. Mijn foontje is dus gewoon een simpel knopjes ding.
Mag ik jullie eens heel blond vragen....wat is nu een i-phone, blackberry, htc, etc en wat is daar het verschil dan weer tussen? Ik wil me namelijk wel er eens in gaan verdiepen omdat het me toch wel handig lijkt.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 13:37

Ik weet dat het allemaal van die smartphones zijn, waar je heel veel mee kan, maar daar houdt mijn kennis over telefoon al op ;)

JolandaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 13:40

Hier nog zo iemand met een telefoon waar alleen mee gebeld en gesms-t wordt. Heb er ook totaal geen behoefte aan om altijd en overal mijn mail te kunnen lezen en beantwoorden. :D

*Kruipt weer terug in de meeleesstand*.

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 13:54

Goh, ik dacht dat ik de enige was die geen verstand heeft van telefoons :o Valt dat weer effe mee! :=

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 13:57

Ik vind het heerlijk. Heb het nu sinds afgelopen December en wil echt niet meer zonder.
Nu kan ik op vakantie binvoorbeeld ook gewoon een info aanvraag beantwoorden. Zou ik dat niet kunnen of doen dan weet ik zeker dat ze als ik terug zou komen en dan pas reageer al een ander hebben.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 14:02

@Lovepaints: Ik klikte net even op je dogsstreetwear link in je onderschrift, maar ik geloof dat die website niet meer bestaat ;) (logisch natuurlijk, omdat je alles hebt ondergebracht in 1 shop)

En wat ik me afvroeg, je "welkomstbericht" op je homepage is in het Nederlands, maar de rest van de teksten is in het Engels. Is dat met een bepaalde reden? Ik zat namelijk even te kijken wat je allemaal voor leuks hebt en toen viel me dat op!

@Hilda: Dat lijkt me ook zo fijn, om snel te kunnen reageren als mensen vragen hebben en als mn computer het een keer niet doet (of als ik op vakantie ben), kan ik toch de boel een beetje bijhouden.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 15:32

butterplying waar zit je?

Kay wie zoek je en wat moeten ze doen?

Oh gelukkig maar, ik voel me soms zo middeleeuws haha, maar ben blijkbaar dus niet de enige.
Waar ik nu voornamelijk "last" van heb is dat ik overal losse memoblaadjes heb slingeren. Boven, beneden, in de tas, in de auto...je kent dat wel..En ik heb de tik onderweg te zijn en te denken, mmm had ik maar internet dan kon ik dit/dat effe snel opzoeken.
En zo nog wat waardoor ik toch eens wil bekijken wat zulke i-phone, blackberry dingen nou precies zijn en doen.

Dendro hoe is het met je jassen? AL boven water?

Hoe is het met de twitteraars? Heeft het al wat op mogen leveren?

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 19:23

Eerst was ik ook helemaal niet into telefoons, maar sinds ik ben overgestapt op abo (veel interessanter binnen mijn bedrijf en stiekem wel heel fijn!) heb ik opeens veel nieuwere telefoons!
Ik vind het zeker nu ik een baan heb wel heel fijn dat ik overdag gewoon m'n mail kan bijhouden, mocht er iets zijn, kan ik daar meteen op inspringen!
Verder doe ik er nog niet heel veel mee hoor!

@Holly: Twitter heeft mij behalve leuke contacten nog niet veel opgeleverd, maar ik hou hoop!!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 21:51

Ik vind het ideaal om een telefoon te hebben waar ik alles op kan bijhouden.

Holly, dat was de vraag die ik mezelf laatst ook stelde betreft Twitter. Mij heeft het nog niets merkbaars opgeleverd, maar wie weet komt dat nog.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 22:05

holly schreef:
"Telefoons" is iets waar ik geen kaas van heb gegeten. Ik ben al blij dat ik kan bellen en smsen hihi. Mijn foontje is dus gewoon een simpel knopjes ding.
Mag ik jullie eens heel blond vragen....wat is nu een i-phone, blackberry, htc, etc en wat is daar het verschil dan weer tussen? Ik wil me namelijk wel er eens in gaan verdiepen omdat het me toch wel handig lijkt.

Het is voornamelijk het besturingssysteem wat verschilt. De telefoons kunnen ongeveer allemaal hetzelfde. Blackberry en Iphones hebben een eigen besturingssysteem en de HTC die ik bijvoorbeeld heb draait op android. Dat heeft te maken met gebruikersgemak e.d. Ik vind android ideaal, maar anderen zweren bij de Iphone of Blackberry.

Je kunt het beste even langs de telefoonwinkel en alle systemen werkend zien. En natuurlijk welke telefoon je het makkelijkst vindt. Uiteraard zit je bij Blackberry en Iphone vast aan de bijbehorende telefoon, terwijl Android een telefoononafhankelijk besturingssysteem is, net als Windows Mobile bijvoorbeeld.

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 22:09

holly schreef:
Kay wie zoek je en wat moeten ze doen?

Doel je op mijn tweet? Kort gezegd heb ik voor het afronden van mijn studie een paar mensen nodig die een coachingstraject bij mij willen doen, tegen een laag tarief.

Ik heb al wel wat aan Twitter gehad, aantal netwerkcontacten en goede tips gehad bijv. voor een werkplek en workshopruimte.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 22:23

Let er wel op dat je bij Iphone en Black Berry een apart abonnement boven op je gewone abo nodig bent. Hoe dat precies zit weet ik niet. Ik had daar geen zin in dus heb er niet nader naar gekeken.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 22:49

Bij Blackberry heb je ook een speciaal blackberry internet abbo nodig, waar je dus veel meer voor betaalt en mijns inziens niets extra voor krijgt. Internet is internet. Alleen voor pingen moeten je dat extra niet betalen, iedereen heeft Whatsapp tegenwoordig :j

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 22:59

En dat heb ik dan van de week weer geleerd. Whatsapp is zoiets als smsen maar dan gratis, toch?