Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qizz schreef:Goedemorgen...
Wat zouden jullie zeggen als een werkgever vraagt wat je van een gesprek vond als je het een gesprek vond met een heel negatieve bijsmaak. Werd continue omlaag gehaald. Foto was anders (nah was het toch echt), mocht mezelf geen vlotte jonge meid noemen.. Dan leek ik wild en ontembaar. Nah ik ben het tegenovergestelde.. Ga nooit stappen, drink niet. Ben serieus. Blijven doorhameren op je tijdelijke werk. Heb nou eenmaal veel via detachering gewerkt. Tja soms heb je niet zo makkelijk keus voor een vaste baan. En je moet toch geld verdienen alleen met koophuis en paard.
Blijven doorhameren op uit wat voor nest je kwam. Enigst kind, ouders gescheiden, vader overleden.
De hele functie kwam nauwelijks tot niet aan bod.
Ze bellen zo en ze vraagt vast wat ik ervan vond. Vond t zeer negatief.. Maar hoe geef ik dat netjes maar wel eerlijk aan...
Het leek of ze echt een totaal verkeerd beeld van me had en kreeg haar niet overtuigd.. Was ook wat overdonderd. Normaal gaan ze niet gelijk in de aanval en stellen ze je eerst op je gemak.. Hierdoor heb ik mezelf helaas niet genoeg neer kunnen zetten hoe ik werkelijk ben.
Qizz schreef:haha dankjullieja inderdaad was het een VROUW!
Had er ook de balen van gisteren Kieffer,..
ben lekker gaan paardrijden, had springles, en heb me prima vermaakt, was even alles vergeten tijden de les. Heb jij het ze gezegd? En was het een test bij jou? (hier vast wel),.. of wat zeiden ze?
Heb het gevoel dat ik me niet goed genoeg heb kunnen voorbereiden, ik wist s'avonds dat ik de volgende ochtend moest komen terwijl ik ook nog een andere afspraak had. Maar weet nu gewoon dat ik me met zo'n functie(titel) anders moet voorbereiden. Ik vond het overigens geen echte taken voor een managementassistent, als je het adm/secr medewerker had genoemd had het ook gekund.
Qizz schreef:euhhhhhhm. ik ben ook aangenomen!! Ze belden net, krijg een halfjaarcontract,..
Nog geen idee qua salaris, arbeidsvoorwaarden etc,.. maar goed krijg een voorstel en daarna een gesprek en dan evt maandag beginnen (16e).
Jee ik bibber er nog van, totaal niet verwacht,..
En ook zeker mixed feelings,.. ging allemaal zo raar,..
Citaat:Godzijdank wel een mail terug en ik heb volgende week dinsdag een afspraak met iemand van het uwv die in de branche zorg en welzijn zit. Ik verwacht niks ga met een open mind heen.
Citaat:Maar toch kom ik dat zo vaak tegen, mensen met een cv wat werkelijk niet aanlsuit bij de vraag, maar zelf wel overtuigd zijn dat het wel aansluit (bedoel dit niet persoonlijk hoor )