Nja ik zou het zelf echt niet doen.. Als je nu al kan bedenken dat het niet lekker gaat lopen, dan is het voor jullie beiden geen succes. Een keertje minder werken is dan misschien nog wel beter
Kim; tussen 1 en 3 Margit; tussen 1 en 3 Chris; vanaf 4 uur Marije; tussen 4 en 6 Carlijn; tussen 5 en 6 Anoek; tussen half 5 en half 6 Kelly; tussen 1 en 5 (" 's middags voor 5uur"...)
Nog beter idee. Ga eventjes dressuren en als dat dus niet lekker gaat door mn stress, ga ik even het bos in of springen Beter he?
R_obin
Geplaatst: 16-06-10 23:20
Kim; tussen 1 en 3 Margit; tussen 1 en 3 Chris; vanaf 4 uur Marije; tussen 4 en 6 Carlijn; tussen 5 en 6 Anoek; tussen half 5 en half 6 Kelly; tussen 1 en 5 (" 's middags voor 5uur"...)[/quote] Robin; vanaf half 4
ik heb gelukkig nog niet super veel stress. Mijn paard rijd ik morgenochtend wel even. Zie wel hoe het gaat. Als het lekker loopt nemen we wat moeilijke dingen mee en anders alleen basis. De pony ga ik alleen longeren, rijden gaat niet werken denk ik.
Het bos in klinkt wel lekker! Ik denk dat ik met zone ff ga wandelen en lex ff longeer.
Joonsel
Geplaatst: 16-06-10 23:22
Citaat:
Kim; tussen 1 en 3 Margit; tussen 1 en 3 Chris; vanaf 4 uur Marije; tussen 4 en 6 Carlijn; tussen 5 en 6 Anoek; tussen half 5 en half 6 Kelly; tussen 1 en 5 (" 's middags voor 5uur"...) Robin; vanaf half 4 Joni; vanaf 4
Ik ben wel echt vreselijk benieuwd naar de normering trouwens. Daar denk ik haast nog meer aan dan aan het gebeld worden. Soms speelt er wel ineens zo'n filmpje in mijn hoofd, dat de telefoon gaat en mijn mentor zegt dan ik geslaagd ben. Eerst zeg ik: wat! echt waar, dat meen je niet!! En dan zegt zij: ja ik meen het en dan ga ik hélemaal uit mijn dak....
Dan ga ik dat doen Alhoewel ontspannen.. doe wel even een bokriempje eraan hihi, hij vind het helemaal geweldig buiten!
xFioon
Geplaatst: 16-06-10 23:24
Citaat:
Kim; tussen 1 en 3 Margit; tussen 1 en 3 Chris; vanaf 4 uur Marije; tussen 4 en 6 Carlijn; tussen 5 en 6 Anoek; tussen half 5 en half 6 Kelly; tussen 1 en 5 (" 's middags voor 5uur"...) Robin; vanaf half 4 Joni; vanaf 4 Fiona: tussen 2 en 4
Mijn grootste nachtmerrie is dat ik het verkeerd versta Dat ik denk dat ik geslaagd ben en dat ik op school kom en blijkt dat ik gezakt ben. Hoe dom is dat
noekje
Geplaatst: 16-06-10 23:24
Wat heb jij een heerlijke pony! (tenminste ik denk dat het de tweede is in je profiel) ik ben echt gok op pony's
kim en margit weten het het eerst denk ik...oeh spannend hoor!! Wihie, zit hier te smilen achter het scherm
Vandaag al van een aantal vmbo kennissen gehoord dat ze geslaagd zijn. Dan zie je ze op hyves zo met een foto bij hun vlag met tas en dan denk ik: morgen wil ik dat ook!