Hmm nee snap wel dat je je pony niet liever thuislaat of meeneemt en dan op stal. Het lekkerste voor hem is dan ook gewoon niet vervoeren en in de paddock, want juist op een bepaald punt is wat beweging ook weer goed voor ze.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xFioon schreef:R_obin schreef:Ik begin elke dag meer gestresst worden, zo gestresst dat ik liever doe alsof ik helemaal niet moet leren dan dat ik er wat aan ga doen. Fout![]()
Vertoon soms ook wel SOG
Ga zo met mn samengevat ff in bed liggen, kan ik me wel goed concentreren
xFioon schreef:Nueve schreef:Ik heb nu eindelijk met biologie zoiets van 'dit moet wel lukken'.
Heb alles over immuniteit e.d. weer doorgenomen, dissimilatie van glucose en blablabla.. Immuniteit was echt VER weggezakt. Ik vraag me af of ik het überhaupt wel een keer geleerd heb hiervoor.
dat moet ik allemaal nog...
moet echt goed dat leren met die Tc en Thelper lymfocyten ofzo, of is dat immuniteit?
en moet de begrippen dissimilatie, assimilatie, osmose diffusie enzo nog ff goed leren, dat vergeet ik altijd!
Nueve schreef:Ja ik heb echt paasei veel in mijn kop omdat wij nooit Binas mochten gebruiken he. Best wel chill nu
Flowerpull schreef:Nueve schreef:Ja ik heb echt paasei veel in mijn kop omdat wij nooit Binas mochten gebruiken he. Best wel chill nu
Ja maar dissimilatie van glucose of wat thelper dingen en bhelper dingen precies zijn staat ook niet in binas hoor, dus dat zijn gewoon mijn hersenen die niks kunnen vasthouden
Net alsof alle geleerde stof in mn hersenen gelijk weer naar buiten diffundeert om de concentraties gelijk te houden.
xFioon schreef:Nueve schreef:Ik heb nu eindelijk met biologie zoiets van 'dit moet wel lukken'.
Heb alles over immuniteit e.d. weer doorgenomen, dissimilatie van glucose en blablabla.. Immuniteit was echt VER weggezakt. Ik vraag me af of ik het überhaupt wel een keer geleerd heb hiervoor.
dat moet ik allemaal nog...
moet echt goed dat leren met die Tc en Thelper lymfocyten ofzo, of is dat immuniteit?
en moet de begrippen dissimilatie, assimilatie, osmose diffusie enzo nog ff goed leren, dat vergeet ik altijd!
Flowerpull schreef:Oh dat IS de dissimilatie van glucose?
Tsja. Maar wat kan je daarvan uit je hoofd leren dan? Ik snap sowieso nooit zo goed wat ik daar nou exact van moet kennen