Sander_ schreef:Nueve schreef:Zeg, hoeveel kost het om een half uurtje jou in te huren?
In welke outfit?![]()
edit: O, we zaten even in een serieus onderwerp.
Politiepak + bijbehorende attributen met daaronder een latex string?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sander_ schreef:String, string? Kan me niet voorstellen dat vrouwen dat bij mannen mooi vinden.
Dat politiepak zou dan weer wel geregeld kunnen worden.
Oh ja, over Geert Wilders, als politicus vind ik hem zeer slecht, ik denk dat als Pechtold dezelfde ideeën zou hebben, hij dat in een debat veel sterker naar voren zou kunnen brengen (en betere argumenten zou meebrengen).
Daarnaast vind ik hem als mens kortzichtig omdat hij tot bepaalde standpunten komt die totaal niet door de beugel kunnen. Maatregelen tegen een hele bevolkingsgroep, bepaalde "rassen" in hun vrijheden beperken? Waar heb ik dat niet eerder gezien? In dat opzicht heeft Herman van Veen zeker een punt. In Duitsland begon het ook zo.
astriidj schreef:Gaat snel hier![]()
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik over 2 weken mn beschouwing heb![]()
Heb echt geen idee welk onderwerp ik moet kiezen, hebben jullie misschien ideeën?Isjtar schreef:Ik ga straks wel even bijlezen... wat gaan jullie hard!
Ik had even een druk weekend. Zaterdag open dag maastricht en natuurlijk dan ook een beetje shoppen en uiteindelijk ben ik daar uit eten geweest met mn broer, zijn vriendin, mijn vriend en zijn familie
Zondag mocht ik lekker de hele dag zwarte piet spelen in Ouwehands dierenpark en met onze schimmel. Best wel vermoeiend, de hele dag blij doen en je met kinderen vermaken![]()
Vandaag ben ik met een vriendin naar Amsterdam geweest voor mn profielwerkstuk. We gingen praten met 2 onderzoekers van het Alzheimer centrum. Op zich wel leuk en aan sommige dingen hadden we wel wat, maar het lastige is dat er nog vrij weinig bekend is over alzheimer
Wat vond je van Maastricht? Bij welke opleidingen ben je gaan kijken?
Nueve schreef:Neuh, vind ik ook niet mooi.
Gaat echt niet goed komen met mijn betoog morgen. Gelukkig/helaas (het is maar net hoe je het wilt zien) heb ik een leraar die je als meisje zijnde vrij makkelijk om kunt kopen.
Heb zo'n vermoeden dat het morgen rokjes/jurkjesdag wordt. Echt slecht, I knooow.
sHaKiEjLaVeR schreef:Nueve schreef:Neuh, vind ik ook niet mooi.
Gaat echt niet goed komen met mijn betoog morgen. Gelukkig/helaas (het is maar net hoe je het wilt zien) heb ik een leraar die je als meisje zijnde vrij makkelijk om kunt kopen.
Heb zo'n vermoeden dat het morgen rokjes/jurkjesdag wordt. Echt slecht, I knooow.
Met een latex string eronder?
Gittekit schreef:Hihi onder welke steen leef jij?