VWO eindexamenkandidaten 2010

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:37

Sander_ schreef:
Nueve schreef:
Zeg, hoeveel kost het om een half uurtje jou in te huren? O:)

In welke outfit? :') :')

edit: O, we zaten even in een serieus onderwerp. :+

Politiepak + bijbehorende attributen met daaronder een latex string? :9

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:38

Gittekit schreef:
Ik vind hem meestal ronduit beledigend en hij doet me altijd denken aan het facsisme eigenlijk. Vrijwel al zijn ideeën zijn gericht op allochtonen, waarom vraag ik me nog steeds af.

Nu op de vara, over Geert Wilders.

Dobby91

Re: VWO eindexamenkandidaten 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:38

T gaat over supermarkten?

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:39

Ohh op NL3, gevondeeen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:39

De Wereld Draait Door toch?

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:40

Juh, de wereld draait door is tof. Nouja de tv draait door vind ik altijd tof geheh.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:41

String, string? Kan me niet voorstellen dat vrouwen dat bij mannen mooi vinden. :x
Dat politiepak zou dan weer wel geregeld kunnen worden. :+

Oh ja, over Geert Wilders, als politicus vind ik hem zeer slecht, ik denk dat als Pechtold dezelfde ideeën zou hebben, hij dat in een debat veel sterker naar voren zou kunnen brengen (en betere argumenten zou meebrengen :') ).
Daarnaast vind ik hem als mens kortzichtig omdat hij tot bepaalde standpunten komt die totaal niet door de beugel kunnen. Maatregelen tegen een hele bevolkingsgroep, bepaalde "rassen" in hun vrijheden beperken? Waar heb ik dat niet eerder gezien? In dat opzicht heeft Herman van Veen zeker een punt. In Duitsland begon het ook zo. :n

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:43

Boxer dan, is wat beter dan een string bij kerels idd hihi.

wat betreft Geert Wilders ben ik het met jou eens trouwens, heb net nog even de standpunten van de pvv doorgelezen.. Heeel vaak zie je ''Marrokaan'' staan, waarom?!?

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:43

Wat gaan jullie snel zeg :P

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:46

Stukje nu is wat minder interessant, ging net echt puur over Geert Wilders. Nu meer over de subsidies die hij niet krijgt, en waar hij het geld dan vandaan haalt.

En dan nog buiten het feit dat hij het altijd over allochtonen heeft, de opmerkingen die hij maakt hoe komt hij erop. Bijvoorbeeld de discussie dat hij van mening was dat mensen met een hoofddoek extra belasting daarvoor moesten betalen, hoe verzin je het? :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:47

Sander_ schreef:
String, string? Kan me niet voorstellen dat vrouwen dat bij mannen mooi vinden. :x
Dat politiepak zou dan weer wel geregeld kunnen worden. :+

Oh ja, over Geert Wilders, als politicus vind ik hem zeer slecht, ik denk dat als Pechtold dezelfde ideeën zou hebben, hij dat in een debat veel sterker naar voren zou kunnen brengen (en betere argumenten zou meebrengen :') ).
Daarnaast vind ik hem als mens kortzichtig omdat hij tot bepaalde standpunten komt die totaal niet door de beugel kunnen. Maatregelen tegen een hele bevolkingsgroep, bepaalde "rassen" in hun vrijheden beperken? Waar heb ik dat niet eerder gezien? In dat opzicht heeft Herman van Veen zeker een punt. In Duitsland begon het ook zo. :n

Neuh, vind ik ook niet mooi. :+

Gaat echt niet goed komen met mijn betoog morgen. Gelukkig/helaas (het is maar net hoe je het wilt zien) heb ik een leraar die je als meisje zijnde vrij makkelijk om kunt kopen.
Heb zo'n vermoeden dat het morgen rokjes/jurkjesdag wordt. Echt slecht, I knooow. :=

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:47

astriidj schreef:
Gaat snel hier :))

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik over 2 weken mn beschouwing heb :=
Heb echt geen idee welk onderwerp ik moet kiezen, hebben jullie misschien ideeën?

Isjtar schreef:
Ik ga straks wel even bijlezen... wat gaan jullie hard!
Ik had even een druk weekend. Zaterdag open dag maastricht en natuurlijk dan ook een beetje shoppen en uiteindelijk ben ik daar uit eten geweest met mn broer, zijn vriendin, mijn vriend en zijn familie :D
Zondag mocht ik lekker de hele dag zwarte piet spelen in Ouwehands dierenpark en met onze schimmel. Best wel vermoeiend, de hele dag blij doen en je met kinderen vermaken :z
Vandaag ben ik met een vriendin naar Amsterdam geweest voor mn profielwerkstuk. We gingen praten met 2 onderzoekers van het Alzheimer centrum. Op zich wel leuk en aan sommige dingen hadden we wel wat, maar het lastige is dat er nog vrij weinig bekend is over alzheimer :Y)

Wat vond je van Maastricht? Bij welke opleidingen ben je gaan kijken?

Ik ben bij geneeskunde geweest en vond ik top, vooral de taart :D Het onderwijssysteem spreekt me in Maastricht ook het meeste aan en de stad zelf vind ik eigenlijk 1 van de leukste steden om te gaan studeren! Nu maar hopen dat ik volgend jaar wordt ingeloot daar :=

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:48

Serieus? Wat beroerd dat dat kan. :wow:

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:51

Nueve schreef:

Gaat echt niet goed komen met mijn betoog morgen. Gelukkig/helaas (het is maar net hoe je het wilt zien) heb ik een leraar die je als meisje zijnde vrij makkelijk om kunt kopen.
Heb zo'n vermoeden dat het morgen rokjes/jurkjesdag wordt. Echt slecht, I knooow. :=

Met een latex string eronder? :o

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:53

Hee bwuh, obsessie voor latex? :p

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:53

Ik vind Geert Wilders ook een walgelijke man, sorry.. De PVV heeft een aantal goede standpunten, maar wat betreft zijn asielbeleid ed, vind ik hem echt afschuwelijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:54

sHaKiEjLaVeR schreef:
Nueve schreef:

Met een latex string eronder? :o

Hahaha, ja uiteraard. En dan zonder legging of iets dergelijks natuurlijk. :+

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:55

Geen BH? :+

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:57

zo hallo dat was weer even 4 pagina's bijlezen :P

vanmorgen 1e uur inval, geef dan gewoon vrij :z ik kwam op school.... hoor ik dat we inval hebben! :(

moet nu eignelijk hard aan het werk...
moet donderdag een kunstwerkstuk inleveren voor nederlands, minimaal 6 pagina's en heb er pas 1. en maandag PO van de Wiskunde dag in leveren.... pfff en maandag ook herkansing...

geert wilders... tja weet niet zoveel over hem. met sommige standpunten ben ik het wel eens, maar kijk niet echt tv en lees ook geen kranten :P dus over zijn uitspraken kan ik niet veel zeggen ;)

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:58

Hihi onder welke steen leef jij? :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 21:00

ehhh tja onder een grote steen? :')

Peperkroket

Haha :')

Dobby91

Hunebed?

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 21:03

Gittekit schreef:
Hihi onder welke steen leef jij? :D

Dan leef ik daar ook hoor :+

Ik sluit (eigenlijk wel bewust) een beetje mijn ogen voor alle oorlog en geweld en narigheid om me heen. Ik voel niet de behoefte om alles te volgen enzo, ik wéét dat er narigheid is in de wereld, daar ben ik me erg bewust van. Maar ik kan daar op grote schaal niks aan doen, op kleine schaal wel en dat doe ik ook. Immers: de betere wereld begint bij jezelf! En daar werk ik aan en ik draag op kleine(re) schaal mijn steentje bij aan de wereld :)

Zo :Y)

Het gaat weer hard hier!

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 21:04

Hmm ik vind het altijd heel interssant om het nieuws in de gaten te houden enzo :)