Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Sammie schreef:Nikitah86 schreef:Ik hoop dat ik niet als net binnenvaller te snel of te veel commentaar lever en ik ben een pietlut dus kijk maar wat je ermee doet!
Lieverzo dan andersom
. 

Evelli schreef:Veel succes morge cowgirl!
Hoever is Hilversum voor jou?

SuperSmurf schreef:Ook hier even advies gevraagd. Was vandaag op gesprek voor resourcer en op zich was tpositief dat ze veel starters in dienst hebben en dat opleiding niet echt belangrijk is. Morgen hoor ik of ik door ben naar een tweede gesprek, maar nu de vraag:
Ze hebben géén arbeidsvoorwaarden, in principe geen reiskosten vergoeding ( maar je krijgt dan wel 100 euro extra of zo als compensatie, maar dus gewoon boven op je loon ) en je bouwt ook geen pensioen op. Nu is dit wel echt een tijdelijke functie, de meeste stromen na een jaar door of gaan iets anders doen. En als je je targets haalt, krijg je weer een ( vrij riante ) bonus. Dus op zich kan je zelf pensioen sparen.
@ Cowgirl; veel succes!

Evelli schreef:ha ha, nee als je nou in de buurt had gewoont had ik wel wat geweten
Ik zou er niet voor verhuizen
Cowgirl schreef:

Of misschien een IQ test doen?

.
Volgende week woensdag en moet dan ook meteen anderhalf uur mee draaien. ( stiekum wel beetje eng! )