Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelyfiefy schreef:Ik dacht ik ga even googlen voor de kosten.
Maar ik kan niks vinden. Op de website van Duolingo krijg je alleen de optie tot 14 dagen proberen en nergens zijn prijzen te vinden voor wat het daarna kost.
Iemand die mij hiermee kan helpen?
Of weet dat het familie abbo kost?
pressent schreef:Wauw Netjes Zolala! Ja om het in je dagelijkse routine te hebben is wel het beste natuurlijk.
Britt schreef:Heb je toevallig nog tips voor leuke, relatief eenvoudige Franse boeken/boekjes?
Of evt podcasts oid die goed te volgen zijn? Dat ratel Frans kan ik echt nog niet bijbenen, maar ik zou het wel leuk vinden om wat meer te oefenen op zulk vlak.
musiqolog schreef:Maar zoals ik zei: ik wil nu eindelijk weleens een taal echt leren in plaats van er alleen maar aan te snuffelen, en die kans is groter als ik de doelen bescheiden houd.
Apple schreef:Ik doe Russisch en zit nu op 118 dagen.
Ik heb daar voor gekozen omdat wij toch wel af en toe in landen zijn met het cyrillische schrift en het mij handig leek om dat toch een beetje te kunnen ontcijferen.
De beperkingen van DuoLingo zitten hem vooral in de naamvallen. Russisch heeft best wel wat naamvallen en dan mis ik de uitleg over wanneer je welke naamval hoort te gebruiken.
Losse woorden zijn wel handig. Nu weet ik in elk geval wat 'brood' en 'melk' betekent (en 'paard').
Sadira schreef:Ik zit vandaag ook op de 1000 dagen mijlpaal.
Ilsiie schreef:Ik vind de Super versie wel fijn (aantal keer gewonnen bij de quests) maar eigenlijk te duur, zijn hier mensen die eventueel een "familie willen starten"? En hoe werkt dit dan precies, houd ik dan wel mijn eigen account en progress?