Kim, wel lekker dat je zelf fit was!
Myrkur, lekker! Gaat ook goed met springen zo te horen.

Ik had dit weekend beetje weinig tijd, maar gister wel geweest en ging echt heel erg goed opeens.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Deetjeeuh schreef:Gebrich, dat maakt toch niet uit. Gesprekken hoeven niet perse interessant te zijn. Maar hier wordt niet meer gepraat, en daar heb ik het over.
Nikki, precies dat. Ik heb er geen behoefte aan om in een groepswhatsapp te zitten omdat ik dan misschien wel heel veel berichtjes krijg én ik niet iedereen zomaar mijn nummer wil geven. Verder wil ik zelf kunnen bepalen of ik ergens wel/geen meldingen van krijg als het ware. Hoeveel verschil zit er nu tussen app en bokt? Nauwelijks iets toch?
Kimara_00 schreef:Op whatsapp reageer ik sneller en makkelijker dan op bokt (omdat een berichtje zo verstuurd is, en je makkelijker snel berichtjes naar elkaar kunt sturen waar bij wijze van spreken alleen maar "onzin" in staat, dus je hoeft niet bang te zijn dat je iets "verkeerd" plaatst waarbij ik op bokt nog wel is het gevoel bij heb), vandaar dat ik daar meer praat. Dat vind ik namelijk fijner, ook omdat ik een HK topic vaak moeilijk vind om te volgen. (Ookal staat dit topic nog steeds bij STW) Whatsapp is ook meer privé omdat daar alleen de mensen aan wie je je nummer geeft (en dus vertrouwt) het kunnen lezen en niet iedereen zoals op bokt.