Ga onder de parasol zitten wordt bij mij Setz dich under the sonnenschirm

Uhja tuurlijk hihi
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Wij beginnen gelukkig wel pas om 9 uur, als ik het eerste uur vrij heb dus kwart voor 10, en zoals twee keer per week de eerste twee uur vrij: half 11.
. Wel verzorgpaardjes maar daar kan ik jammer genoeg niet super vaak heen omdat ze een uur en kwartier met de trein vandaan zitten
. Meestal blijf ik het weekend slapen daar
. Resistance schreef:Ik zit elke dag tot 5 uurWij beginnen gelukkig wel pas om 9 uur, als ik het eerste uur vrij heb dus kwart voor 10, en zoals twee keer per week de eerste twee uur vrij: half 11.
![]()
Dat ik zo laat uit ben komt onder andere doordat ik op een school zit waar we naast de gewone lessen, ook nog 10 uur kunst per week krijgen. Ik moet daar trouwens ook examen in doen, nu dus al bezig met eindprojecten enzo.
En ik doe ook al mijn huiswerk op school, dus daarom zit ik nog wat langer. Thuis doe ik het gewoon niet, dat weet ik van mezelf. Dan ga ik gelijk achter de computer zitten.
(ik begin dan alleen wel pas om 13:15
)
. 8:15 tot 11:55
) naast school maar dit is voor mij al best lang zo dus ben het wel gewend
Moonshine schreef:Morgen 50 minuten rooster dus lekker vroeg uit. 8:15 tot 11:55
liefsmarleen schreef:Ik heb geen werk en een paard waar ik alleen in het weekend heen kan..
Heb best veel tijd over
bente12 schreef:ik moet nu een uur in mn eentje fietsen naar een ecologie excursie voor bio, omdat mn klasgenoten in het dorp wonen waar het is, en ik helaas niet..