Nu die-hard leren voor morgen; Aardrijkskunde en Economie.

Wij hebben altijd aan het begin van het jaar een plattegrond, maar uiteindelijk mag je zitten waar je wil en naast wie je wil, maar ze houden wel je werkhouding in de gaten en meestal blijf je toch wel hetzelfde zitten als de plattegrond.
Ik vind Utrecht ook niet super bijzonder, maar dat komt omdat het praktisch naast mij ligt(8 minuten met de trein). Voor een 'buitenstaander' is het wel een leuk winkelcentrum en de sfeer is sowieso altijd leuk daar.
Je hebt gewoon de standaard winkels:
Mango, H&M, New Yorker, CoolCat, Only, Vero Moda, van Haren, Media Markt, V&D, The Sting. Verder raadt ik wel Lush(diervriendelijke producten/zeepjes voor de verzorging van je haar, huid etc. Ruikt echt heerlijk) en Dille en Kamille(een soort winkel waar je voor iedereen wel een cadeautje kan vinden; vooral kookspullen, producten voor in de tuin, schrijfspullen, babyspullen etc.) aan. Dat zijn twee winkels die je niet zo snel ergens anders vindt, maar je moet er wel van houden natuurlijk.
Je kan hier veel even doorheen zoeken: http://www.wugly.nl/plaatsen/218/utrech ... 8/centrum/