Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Yucca schreef:%&(#$*%#(^*#%)^$%)^&$%)^$%&)^&$!!! Frustratie hier.....
Sommige mails die ik verstuur komen blijkbaar niet aan bij klanten. Terwijl ze bij mij gewoon in tussen de verstuurde mails staan. Ik snap er niets van... vorig jaar had ik het ook bij één klant. En nu dus weer, het is dat het een via-via contact is en dat ik dus zo hoor dat ze wachten op een mail van mij, terwijl ik al had gezegd dat ik hun mail beantwoord had.
Frusterend die computers....meteen maar even contact opgenomen met mijn hostingsbedrijf, eens kijken wat hun ervan zeggen.
Hilda79 schreef:Yucca schreef:%&(#$*%#(^*#%)^$%)^&$%)^$%&)^&$!!! Frustratie hier.....
Sommige mails die ik verstuur komen blijkbaar niet aan bij klanten. Terwijl ze bij mij gewoon in tussen de verstuurde mails staan. Ik snap er niets van... vorig jaar had ik het ook bij één klant. En nu dus weer, het is dat het een via-via contact is en dat ik dus zo hoor dat ze wachten op een mail van mij, terwijl ik al had gezegd dat ik hun mail beantwoord had.
Frusterend die computers....meteen maar even contact opgenomen met mijn hostingsbedrijf, eens kijken wat hun ervan zeggen.
Herkenbaar. Is dat naar Hotmail/Live en dat soort accounts?
Als ik daar wat heen stuur zet ik er RE: in het onderwerp heen en daarna iets luchtigs. Mijn ervaring is dat als je daarin iets zakelijks zet het vrij snel niet aan komt of in de spam wordt gedumpt door ze. Hoogst irritant.
LisaFaded schreef:Vinden jullie mijnwebwinkel ook goed?
LisaFaded schreef:heei heei,
wat een snelle reacties haha.
Ik wil eigen e-mails die makkelijk te koppelen zijn met outlook bijvoorbeeld
Makkelijk en bouwen en onderhouden site.
Niet te duur bijv geen 25 per maand.
Niet een maximaal aantal producten toevoegen
Niet te vaak down
Makkelijk te vinden in vindmachines
Paypal, ideal wil ik ook graag.
Ik zelf zat bij antagonist, super hosting bedrijf maar te moeilijk voor mij. Ik heb prestashop, oscommerce en opencart geprobeerd. Ik vond opencart het makkelijkst.
Lowara schreef:Even een vraag aan de kenners hier.
Gisteren ons 4de kwartaal braaf ingevuld, en we willen gewoon naar een jaarlijkse opgave ipv 4 keer per jaar deze rompslomp.
Vooral omdat het gaat om een bedrijfje welke 7 uur per week opvult
Vanochtend onze belasting mevrouw viavia gehad en die gaf aan dat we pas volgend jaar dit mogen? Wtf.... We bestaan al meer dan een jaar, en NOG moeten we elk kwartaal invullen???
Wie weet hier meer van? En vooral ( want dat is ons niet duidelijk vanuit de site) welke termijnen of procedures hadden we anders moeten volgen om hier vanaf te komen?
Vorig jaar meteen gebeld, en toen gaven ze aan dat elk startend bedrijf dit moest. Prima.. Maar we zijn niet meer startend nu
Lowara schreef:Even een vraag aan de kenners hier.
Gisteren ons 4de kwartaal braaf ingevuld, en we willen gewoon naar een jaarlijkse opgave ipv 4 keer per jaar deze rompslomp.
Vooral omdat het gaat om een bedrijfje welke 7 uur per week opvult
Vanochtend onze belasting mevrouw viavia gehad en die gaf aan dat we pas volgend jaar dit mogen? Wtf.... We bestaan al meer dan een jaar, en NOG moeten we elk kwartaal invullen???
Wie weet hier meer van? En vooral ( want dat is ons niet duidelijk vanuit de site) welke termijnen of procedures hadden we anders moeten volgen om hier vanaf te komen?
Vorig jaar meteen gebeld, en toen gaven ze aan dat elk startend bedrijf dit moest. Prima.. Maar we zijn niet meer startend nu
Hilda79 schreef:Gaat niet om je uren maar je omzet.
Enne "ieder voordeel....."