Wat zouden jullie doen..? Ik begin donderdag met m'n nieuwe baan, in eerste instantie t/m 28 december, er mochten nog geen langere contracten gegeven worden, maar de kans was toch wel erg groot dat het gewoon verlengd wordt ivm de hoeveelheid werk en nieuwe klanten. Ga je er dan maar vanuit dat het goed komt (ben ook niet gek en zie het veel te vaak gebeuren dat het achteraf toch níet doorgaat) of blijf je zoeken en evt op gesprek gaan voor het geval dat?
Baan lijkt me leuk, met mooie doorgroeimogelijkheden etc, maar ik wil natuurlijk niet weer thuis zitten zometeen. Geloof iig niet dat ze me een bevestiging op papier zullen geven.
Een quote lijst is opzich handig, maar het is niet de bedoeling dat het hele topic uit posts met allemaal lijstjes bestaat. Handiger wordt het er dan niet op zeg maar. Wat wellicht een idee is, is Jans/Neej vragen of ze deze lijst (wie zoekt wat en waar) in de OP wil zetten. Dat we deze dmv PB contact oid samenstellen en als die klaar is Jans/Neej vragen of ze het ind e OP wil plaatsen
Ja het gaat er om 1 die zich nu realiseert dat ook hij zn baan kwijt is, en een complottheorie vermoed en dus maar iedereen voor achterbaks gaat uitmaken (en dat is dan een directeur ook nog.. )
Gezellig Cer, dat was bij mijn vorige werk ook vaak zo, einde was altijd dat er eentje jankend naar de directeur rende
Ik heb vandaag maar weer een paar sollicitatie verstuurd, hopelijk krijg ik hier in ieder geval een reactie op terug want dat is bij de meeste bedrijven ook nogal moeilijk