Dus je krijgt dan alsnog een maand geld ..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Kijken jullie alleen bij vacatures waar je interesse ook ligt of reageren jullie ook op vakkenvuller enzo?
Sonja_vR schreef:het idee maar te blijven hangen waar ik hang en dan via thuisstudie havo met daarna hbo te gaan komt steeds sterker boven ...of een 21+ test en dan hbo....word ik misschien toch nog juf
blijf wel op bijbaantjes solliciteren denk ik , maar echt een baan is toch wel erg lastig hier in de regio met mijn cv
Sonja_vR schreef:@ Annastasia, ik heb Mbo Agrarisch gedaan , veehouderij, hatstikke leuk, maar geen werk in te vinden en inmiddeks ak zo lang niets met die opleiding gedaan (gehaald in 2001) daarna nog 1ste jaar verpleegkunde(mbo) en met die certificaten heb ik een aantal jaar in de bejaardenzorg en daarna woonbegeleiding verstandelijk gehandicapten gewerkt .
maar zorg is lichamelijk en door de wisselende diensten niet meer haalbaar en de woonbegeleiding ook niet , deels door de diensten en deels dat dat ook werk is waar je echt voor de volle 100% achter moet staan anders breekt het je op...althans, mij wel![]()
ook nog twee keer een hbo gestart maar vroegtijdig beeindigd door omstandigheden, het hele verhaal zou erg lang worden, maar het komt er op neer dat ik eigenlijk nooit echt heb gedaan wat ik had gekund wat betreft niveau en ik ben het beu om vmbo en mbo1 a 2 baantjes te doen kwa niveau omdat ik weet dat ik zo onwijs veel meer zou kunnen en willen en ik gewoon echt een uitdaging nodig heb