dat klopt!! heb dat ook gehad bij ethologie Maar k wist dat er wat is dat als de ander zn kop eronder duwt, het dominant of onderdanig was, maar wist niet meer welke van de 2, maar nu wel
hahaha! xD Bij mij werd t stiekem gekookt :p Normaal koken we meestal samen, maar vandaag ging ie als verrassing in zn 1tje voor me koken, super lief! Dus lekker lang getafeld, met toetje en daarna nog koffie
hahah lekker Ik heb uiteindelijk toch maar mijn boontjes opgewarmd, is toch niet lekker, koude sperziebonen Dalijk weer stoofpeertjes als toetje En van die kinderkwark-toetjes van Tsjakka heb ik nog in de koelkast staan Is zo lekker
nathalie_v
Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-11 20:30
Vega burgers zijn echt niet altijd vies! Tegenwoordig is er zo veel keus!!
Ik heb vandaag gebakken aardappeltjes met stukjes kip met sate (vega uiteraard! ) en appelmoes (we hadden geen groente meer )
hahah thuis hebben we soms ook wel eens appelmoes ipv groente terwijl appelmoes eigenlijk totaal geen vergelijking met groente is, maargoed
Eshaa
Geplaatst: 26-10-11 20:33
Jaaaaaa , ik vind die boxjes zo schattig he Dat word naar de blokker gaan (A)
1234
Geplaatst: 26-10-11 21:13
hahah ze zijn wel handig Vooral in zown kleine ruimte. Heb je geen minimale opzegtermijn van 1 maand? Lijkt me lastig om een hele maand in zown kleine ruimte te moeten zitten! Of heb je er nog een (gedeelde) woonkamer bij?
*heeft te veel gegeten *
mpc_rijder
Geplaatst: 26-10-11 22:36
ja met hoeveel mensen moet je keuken/badkamer enzo delen? dan moet je echt slim gaan meubileren met zo'n kleine ruimte... ik zou dat echt niet kunnen
1234
Geplaatst: 26-10-11 22:59
Gefeliciteerd trouwens! Beetje laat, maar beter laat dan nooit
Vergat zelf elke keer dat ik jarig ben, had het gevoel dat ik vrijdag jarig ben, omdat ik nu midden in de tentamenweek zit, en ik het vrijdag lekker ga vieren.
Totdat mijn huisbazin opeens met 19 rozen aan kwam zetten (19 geworden). Zo lief! Dus toen was mn dag weer opgefleurd
1234
Geplaatst: 26-10-11 23:58
haha ik vergeet soms ook wel dat ik jarig ben Ben op koninginnedag jarig dus dan is er sowieso feest xD Dan denk ik iedere keer als iemand me feliciteert : oohwjaah ik ben jarig
MPC wel super lief van die rozen!! Onze huisbazin kwam met mijn verjaardag een kaartje met geld brengen Ik zat hier toen zonder familie op mijn verjaardag (ivm. stage kon ik ook niet terug naar huis)
oh ja MPC ook nog namens mij gefeliciteerd!! (aargh een dag te laat... sorry )
Ik hoop dat mijn huisbaas hier niet langs komt als k jarig ben nja op mn verjaardag ben k sowieso niet hier, maar toch xD Ben op koninginnedag jarig , dus tja...
K ga maar eens richting Burgers zoo. Als iemand t leuk vindt om naar Burgers Zoo mee te gaan, morgen ofzo, dan kan dat hoor Vind het niet erg om een extra keer te gaan Ben dr vanaf 5 september zown 8 keer geweest ofzow, misschien wel vaker. De beesten beginnen me haast te herkennen