Verder werken we ook aan een Youtubekanaal waar van elk filmpje de eerste minuut te zien zal zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:Iedereen de beste wensen! En dat we maar heeeeeeeeeeeeeeeeel veel winst mogen gaan maken in 2012.
Ik ben vandaag bezig om een advertentie te maken voor het dorpsblad. Zwart/wit 12,5x4,5cm. Ik vind het wel leuk dat dan iedereen in het dorp echt kan zien dat ik een bedrijfje heb. Kost ook geen drol trouwens, 30 euro per jaar, en het blad komt 12x uit
.
Mallootje schreef:@ Karen: Bedankt voor de feedback!
De prijs van credits staat normaalgezien op de bestelpagina, er zijn verschillende "packs" verkrijgbaar en credits kosten tussen 22en 25 cent per stuk, afhankelijk van je bestelling. Er zijn geen gratis filmpjes, maar wie registreert krijgt meteen 4 credits gratis dus je kan wel al een en ander uitproberen!
De filmpjes zijn specifiek voor de middelbare school (en vooral voor Belgie), ze zijn afgestemd op onze belgische leerplannen en vooral "moeilijke" onderwerpen komen aan bod.
Marsu schreef:Hallo, ik kom ook even in dit topic kijken. En direct ook wat vragen stellen.
Bij de KVK kan je je direct aanmelden bij de belastingdienst. Mag je zelf je boekhouding doen en aangifte van doen of moet dit verplicht via een boekhouder?
Is het voor een webwinkel verplicht om een zakelijke bankrekening te openen of kan dit ook via een extra particuliere bankrekening? Deze vraag ook ivm IDEAL.
Op dit moment koop ik mijn produkten in Polen in bij een fabriek, ik betaal hier gewoon BTW over. Kan ik dit zo blijven doen of moet ik dat met BTW in Polen en in Nederland gaan doen? Dit lijkt me lastig, maar er is hier vast iemand die hier meer over weet?
Groetjes,
Mascha