Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DendroFleur

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 19:44

Leuk Yucca, zal er op proberen te letten. We gaan er nu voor het 5e jaar heen. Ik rij in een show van het appaloosastamboek. Helaas zit de kans er dik in dat mijn jassen niet klaar. Omdat het spoed had hebben ze een andere pakketservice gekozen en nu is het dus zoek.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 21:48

Het gaat hier behoorlijk rap!
Ik weet niet hoe goed ik het hier ga bijhouden! Pas 3 dagen op m'n nieuwe baan en mijn inbox had 20 min geleden toen ik hem opende 76 nieuwe berichten! Maar ja, ben gisterenavond en vanochtend er ook niet in geweest!
Dus iedereen veel succes gewenst en als die meeting nog iets gaat worden, dan laat het vooral groot weten!!

@IVfoto: Dat soort telefoontjes moet je aan wennen! Dat zul je waarschijnlijk vaker krijgen als nieuwe klanten die bellen!

@Lovepaints: Veel sterkte gewenst! Hopelijk komt alles ook goed met je webshop!

@Paan: Fijne vakantie!!

Nu ga ik slapen! Weer een druk weekend voor de boeg!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 22:17

@Lovepaints: Altijd vervelend als het niet wil lukken, hopelijk loopt de shop binnenkort helemaal lekker!

@Paan: Veel plezier op vakantie! Waar ga je heen?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 22:29

Ik heb 2 opdrachten in het verschiet, dus het gaat lekker.Verdiend ook wel lekker zo een paar uur waarzeggen,al is het wel vermoeiend.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 23:15

Mariska om die reden heb ik mijn mail ook op mijn mobiel. Bevalt me heel erg goed!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 23:20

Dat wil ik straks ook op mijn nieuwe mobiel kunnen, mn mail checken! Kan in augustus een nieuwe mob. uitzoeken, alleen hoorde ik al dat het heel lastig is om Outlook erop te krijgen. Iemand hier ervaring mee?

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 23:28

Ik heb een HTC en daar heb ik gmail op zowel prive als kaleido. Mijn berichten komen op de computer binnen in Outlook (prive) en Outlook Express (Kaleido) maar daarvoor heb ik ze al kunnen lezen en beantwoorden op mijn mobiel. Ik heb ook een kalender van Google. Die vullen we op de computer in en staan dan ook automatich op mijn mobiel. Kan zelf besluiten welke kalenders ik wil zien, van mezelf, vriend, stal kaleido.
Mijn gewone emailadress is geen gmail, bij gmail kan je volgens mij een ander adres doorgeven en dan wordt het doorgestuurd en je kan dan ook opgeven of je een copie op de server wil laten en die komt dan in je gewone emailontvanger. Werkt super.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 23:36

Ik had een Nokia N97 mini en nu de HTC. Op beide kan gewoon je mail. Het is niet outlook zoals op je pc maar het werkt echt heel simpel. Ik krijg mijn info@ gewoon binnen op mobiel en ook op de pc.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 23:41

Grappig, ik had hiervoor ook de N97 mini. Alleen ging het mis met abbo overzetten en moest ik de bestelling ongedaan maken en de telefoon terug sturen. Ik vond het erg jammer dat ik vrijwel geen apps kon downloaden en heb toen snel van telefoon gewisseld. Ben nu erg tevreden en het toetsenbord mis ik niet.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 09:07

Ooohw, dus het kan wel gewoon! Ik hoorde in die telefoonwinkel dat het heel ingewikkeld was omdat er bijna geen telefoons zijn die Outlook ondersteunen en dan zou je weer bepaalde Apps moeten downloaden om er eventueel gebruik van te kunnen maken. Dus toen ik dat hoorde brak het koude zweet me al zowat uit ;)

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 10:09

Je bent geen outlook nodig op je telefoon. Phonehouse is goed.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 11:46

Hilda79 schreef:
Mariska om die reden heb ik mijn mail ook op mijn mobiel. Bevalt me heel erg goed!

Klopt! Ik check m'n mail ook op m'n telefoon en als er iets dringens is, dan doe ik dat snel even in mijn pauze of via m'n telefoon.
Ik haal alleen m'n mail niet op via m'n telefoon, maar check gewoon m'n webmail op internet.
Anders dan blijf ik daar maar meldingen van krijgen en daar heb ik geen zin in! Dus ik wist al wel wat er in m'n mail stond!!

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 12:40

Phonehouse vind ik hier ook een prettige winkel. Heb zelf wel mijn telefoon online besteld want er was een giga-aanbieding. Maar was het niet zo'n groot verschil geweest dan had ik hem daar gekocht. Mijn vriend gaat er binnenkort ook een daar halen.

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 16:03

Als je je mail op de HTC ontvangt, krijg je 'm dan ook nog gewoon op je pc? (Dezelfde mails dus, zodat je kunt kiezen waar je de mail beantwoord?)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 18:03

Ja hoor Kay. Ik heb ook een HTC en krijg mijn mail op mijn telefoon, in mijn outlook en via de webmail. Dus overal bereikbaar :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 18:07

maar wat voor "ding" moet je op je telefoon hebben om Outlook mails te kunnen lezen? Dan ga ik even kijken welke telefoon geschikt zijn ;)

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 19:00

Ik heb sinds vorige week de Samsung Galaxy S2. Ik zou ook graag m'n Outlook mails willen kunnen lezen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Wie heeft toevallig ook deze mobiel en heeft tips?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 19:04

Precies, wij willen mobiele Outlook tips! ;) Ik ben echt een sukkel met telefoons, ik heb nog een "oude" Samsung (nog geen 2 jaar oud, maar je kan er totaal niets mee). Ik snap dus niets van Pingen, Whats appen, Apps downloaden, etc. etc. Daarom is het wel goed voor me dat ik me er nu even in verdiep, voordat ik straks weer een telefoon heb waar ik uiteindelijk toch niet mee kan wat ik wil.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 19:09

Outlook is niet meer dan een programma waar je mails via een POP server mee binnen kunt halen.
Op je HTC zit een soortgelijk programma, alleen heet het geen outlook, maar gewoon mail ofzo :D
Je zult dus je login gegevens en je mailservers moeten opschrijven en die in je telefoon moeten opvoeren.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 19:25

oohw, is het zo makkelijk?! Verbazingwekkend dat die jongen in de telefoonzaak dat niet eens wist... Best slecht eigenlijk!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 19:56

Zover gaat mijn kennis ook Xono, het probleem is alleen dat het niet lukt.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 09:02

Ik ben helaas niet bekend met de Samsung Georgette, anders had ik je graag willen helpen!

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 14:50

Ik kan ook niet helpen, wil juist van het internet abonnement af maar weet niet hoe :o?

En wat een slecht weer zeg. Tijd voor achter de pc!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 15:19

uuh, wachten tot je abbo af is gelopen, dan kun je er weer eentje zonder internet afsluiten ;)

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 16:37

Jammer Xono. Iemand anders misschien de gouden tip? Zou wel handig zijn als ik niet elke keer via webmail m'n mail hoef te openen. Scheelt een hoop kliks en tijd.