Had vandaag ook een megabaaldag,.. had ik extra 3 kwartier gereden om me weer her-in te schrijven bij een uitzendburo, staat er op de deur: gesloten, wij werken nu alleen nog maar op afspraak GRR...
Nee maar ik kon zo langskomen,.. baaaaaaaaaal.
Maar... toen kwam er een positief berichtje van een medebokker

. Bij haar kwam waarschijnlijk een leuke functie voor 32 of 36 uur vrij (in mijn woonplaats ook nog WHIEHOE,....) en ik mocht contact opnemen met de persoon van PZ,.. gedaan,.. heeft ze de functieomschrijving even doorgenomen, dus ik braaf gevraagd omdat de vacature nog niet officieel bekend was of ik al mocht reageren dmv een brief en toen zei ze: nou ik wil eigenlijk wel een afspraak maken,.. en nu mag ik morgenvroeg om 11.00 uur komen YIEHA. Eindelijk weer een keer goed nieuws en een gesprek.
Hoop zo dat het wat wordt,... lijkt me een leuke baan, en een leuk bedrijf, voor wat ik ervan weet.
36 uur kan net, had liever 32 gehad maar goed (mag nu niet zeuren

),.. je kunt niet alles hebben en wie weet is het toch bespreekbaar,.. (ze wilden of 2 parttimers nemen of 1 fulltimer) , in mn woonplaats, in de buurt van mn paardje (altijd fijn als je in je pauze iets moet doen daar),.. en gewoon leuk werk wat ik zo hoorde.
Shiirley succes morgen, en inderdaad, welke functie in Praag?
Even een dagje(s) Praag voor een gesprek? Of komen ze hier?
Joolien, lekker toch als je op dreef bent!
Leuke vacature?
Kirstenn gefeliciteerd! Gaaf hoor!
(ik heb niks meer weer gehoord van BZ)