Is het moeilijk om een KVK nummer te regelen?Chubby, ik maak nu die 29 analyses voor mijn pws. Ik weet niet hoeveel aanvragen ik krijg als ik er geld voor vraag. Wanneer moet je dan eigenlijk een KVK nummer aanvragen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Is het moeilijk om een KVK nummer te regelen?
Maar nu weet ik toch wel dat k het graag wil gaan doen, dus kan ik net zo goed dat KVK nr aan gaan vragen, dan krijg ik tenminste de info die ik nodig heb. Paan schreef:Balen van die aannemers. Zeker omdat je zelf enthousiast bent en wilt opschieten. Voor hun ben je waarschijnlijk een klein klantje die ze er even tussendoor doen. Niet netjes. Misschien moet je wat kleinere aannemers/klusbedrijven benaderen. Voor hun ben je waarschijnlijk wel interessant.
Admarkt heb ik een nare ervaring mee. Eerst werd er amper naar mijn advertentie gekeken en toen de tijd bijna op was werd er de laaste 2 dagen opeens heel veel geklikt op mijn advertentie. En geen extra bezoekers op mijn site. Dus dat doe ik niet meer. De gratis advertenties op MP kunnen natuurlijk nooit kwaad. Ook dat is een vorm van reclame. Hyves en startpagina's heb ik ook. De ene keer meer reactie dan de andere keer. En natuurlijk de advertenties hier op Bokt. Dat gaat toch altijd wel goed. Dus dat probeer ik ook regelmatig te doenn.
Je webshop wordt toch niet zo groot?
Er is iig al een ander bedrijf die het doet. Mijn bedrijfje wordt alleen een bijverdienste, aangezien ik nog in mijn eindexamenjaar zit (en hierna nog een opleiding ga doen). Ik ga dus niet veel investeren oid, gewoon kijken of het te realiseren is
Maar ik hoop/verwacht dat mijn analyse steeds beter gaan kloppen als ik er meer ervaring in krijg. jaggie schreef:@Lante, ik zit niet zo thuis in de regelingen, ik weet wel dat ik daar als je werkgever niet zo blij mee zou zijn.
, maar ik ben ook niet blij met mijn werkgever, werk er al 10 jaar waarvan nu 7 jaar vaste aanstelling, nu moet ik er volgend jaar uit wegens bezuinigingen en plaatsen ze me ook nog even over in dat laatste jaar (dat hoor ik nog even 1,5 week voor de vakantie).

het is dan 2 postzegels (88 cent) + iets van 8 cent voor de envelop erbij.
Leuk dat je ook interieurstyling erbij pakt!
Het is echt een bijverdienste, dus alles wat ik verdien is mooi meegenomen. Ik ga ook niet veel investeren. En mijn school is erg belangrijk dit jaar (eindexamen..) dus ik wil ook niet dat het erg groot wordt
Ik wil dat de analyses voor ongeveer 80% kloppen. Ik verwacht/hoop dat ik na de 29 analyses voor mijn profielwerkstuk wel op dat niveau zit.

Dat van je btw en kvk nr heb ik ook wel eens gehoord/gelezen, maar ik kom vaak genoeg kaartjes tegen waar dat niet beide op staat hoor. Ik heb het beide er niet op
Dan moet ik voor- en achterkant laten bedrukken (omdat het anders niet past) en dat is ook weer duurder.