[HK] VWO eindexamen 2010 IV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FantasyB

Re: [HK] VWO eindexamen 2010 IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:31

Hoe ga ik duidelijk uitleggen. Ik doe een poging :P

Eerst moeten jullie weten dat Eelco bij de BCC in Amstelveen en dat die jongens elke donderdagavond met z'n allen gaan borrelen na de koopavond.

Ik had iets met een jongen genaamd Yuran. En we gingen op een donderdagavond met een groepje (mijn toenmalige vriendje dus ook) naar de kroeg. dezelfde kroeg als waar die groep van BCC zat. Ik kende al een avn de jongens van BCC en hij vroeg of ik even met Yuran bij hun kwam zitten. Dat deden we. En eigenlijk was het liefde op het eerste gezicht. We hebben de hele avond zitten praten, nummers uitgewisseld (waar Yuran dus bijzat) en gelijk de volgende dag vertelde hij me dat hij ontzettend weg van me was. Na een week schuldgevoel te hebben gehad wilde ik het uitmaken met Yuran zodat ik een relatie kon aangaan met Eel. Maar Yuran zei onze afspraak af.
Toen ik in plaats daarvan wat ging drinken met vriendinnen kwam ik weer Eelco tegen met de rest van BCC. Ik heb toen die avond voor het eerst met hem gezoend. En daar is Yuran achter gekomen.

Heel banketstaaf gelopen. Was niet mijn bedoeling en ik ben nooit van het vreemdgaan geweest. maar het komt erop neer dat Yuran nog steeds niet met me praat..

Desalniettemin ben ik ontzettend gelukkig met mijn lieve Eelco en hoef ik hem echt niet meer kwijt <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:43

Wie kan mij asjeblieft even een peptalk geven..

Het enige wat ik een beetje ken is biologie en voor de rest niks niks niks. Krijg ook echt helemaal niks erin..
& Ik wil zo graag ingeloot worden en aaaargh.

sullebulle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:23

Nueve schreef:
Wie kan mij asjeblieft even een peptalk geven..

Het enige wat ik een beetje ken is biologie en voor de rest niks niks niks. Krijg ook echt helemaal niks erin..
& Ik wil zo graag ingeloot worden en aaaargh.

Meid, hier précies hetzelfde. Het enige waar ik verder mee bezig ben geweest is kunst, maar dat wil dus echt niet.
Heb ook alleen vanochtend maar wat gedaan, oeps.. Morgen weer een dag, het komt wel goed!

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:37

En hier ook.. Ik ken alleen natuurkunde en verder geen bio geen latijn en de rest heb ik nog niet naar gekeken. Maar het komt goed tess, het komt goed i swear! :*

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:40

Tja peptalk geven...hoe :P
Gewoon denken aan je doel en je er dan toch nog de aankomende dagen proberen toe te zetten. Maar ik weet hoe het voelt, het gevoel dat je er niks in krijgt. Heb ik ook een beetje. Maar ik houd me vast aan het gevoel dat ik kan zeggen dat ik genoeg heb gedaan (tuurlijk ik kan altijd meer doen, had eerder kunnen beginnen etc)
Gewoon nog even proberen eruit te halen wat erin zit

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:43

Ik denk, dat iedereen hier gewoon gaat slagen. Nu lopen we onszelf, en elkaar, helemaal gek te maken. maar het is nergens voor nodig. Alle kennis die we nodig hebben om deze shizzle te maken hebben we over de laatste 3 jaar behandeld en herhaald.

Wij kunnen dit!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:45

Idd WIJ KUNNEN DIT!! *\o/* (hoor ik van alle kanten, maja eerst zien dan geloven he :P)
Laatst bijgewerkt door Phylos op 13-05-10 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:46

Positief zijn is het halve werk!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:46

ik heb echt maar de helft van mijn planning gehaald...
nu eerset maar zorgen dat ik bio afkrijg, dat is het meeste leerwerk.
Moet halen voor alles om overal een 6 voor te staan:
NL: 4,0
Bio: 4,2
Nat: 5,0
Wis: 5,2
Sk: 6,1
Dui: 4,4
Eco: 4,6
Eng: 5,6

hoop dat het me gaat lukken... Ene moment zie ik het positief in, andere moment denk ik dat ik het ga verkloten...

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:48

Wij kunnen het! *\o/* *\o/* *\o/*

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:49

Hoop het maar :=
Mijn vader zei net nog aan tafel: die derde examentraining heb je nooit meer gedaan he?
Nee, was misschien wel nuttig geweest :P

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:50

Jij gaat echt wel slagen Fiona! Zulke hoge cijfers hoef je niet te halen dus komt goed. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:51

xFioon schreef:
ik heb echt maar de helft van mijn planning gehaald...
nu eerset maar zorgen dat ik bio afkrijg, dat is het meeste leerwerk.
Moet halen voor alles om overal een 6 voor te staan:
NL: 4,0
Bio: 4,2
Nat: 5,0
Wis: 5,2
Sk: 6,1
Dui: 4,4
Eco: 4,6
Eng: 5,6

hoop dat het me gaat lukken... Ene moment zie ik het positief in, andere moment denk ik dat ik het ga verkloten...

Ik schrok me de paasei man, ik dacht dat dit de lijst was waarmee je je examen in ging. :(:)

Maar komt echt wel heeeulemaal goed! Die wisselende gedachten heb ik ook. Maar goed. Dan denk ik gewoon aan nog heeeeeul eventjes bikkelen en dan vakantieee <3 <3 <3

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:52

Ja het ene moment denk ik; ah komt wel goed! Maar dan een minuut later slaat de stress weer toe. :')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:54

Nueve schreef:
Ik schrok me de paasei man, ik dacht dat dit de lijst was waarmee je je examen in ging. :(:)

Maar komt echt wel heeeulemaal goed! Die wisselende gedachten heb ik ook. Maar goed. Dan denk ik gewoon aan nog heeeeeul eventjes bikkelen en dan vakantieee <3 <3 <3

Haha, nee dan zou ik sowieso zakken :')
Hoop het wel ja... Hoop dat iedereen hier gaat slagen, anders is het zo sneu voor degenen die zakken... :o
Jaaa lekker vakantie... alhoewel...
Had 2 weken Drenthe gepland staan met pony (ponykamp begeleiden, vorig jaar ook gedaan, super leuk), maar denk dat ik dat moet afzeggen... Hij is dan denk ik nog niet in goed genoege conditie, en maand later moet hij ook al verhuizen... Van Woubrugge naar Enschede, zo'n 3 uur op de trailer, dus denk dat ik opeens een rustige vakantie heb :oo

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:55

R_obin schreef:
Ja het ene moment denk ik; ah komt wel goed! Maar dan een minuut later slaat de stress weer toe. :')

ja he! :\

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:56

Hmm nee zal nog wel even duren voordat het helemaal goed is met je pony. :(:) Maar kun je niet ponykamp begeleiden zonder pony dan of wil je dat niet?

Anoniem

Jaaa daar zat ik gisteren ook nog over na te denken!

Hoe dan hopelijk iedereen hier kan posten "GESLAAAAGD :):)" ! :D :D

R_obin

Ik begin elke dag meer gestresst worden, zo gestresst dat ik liever doe alsof ik helemaal niet moet leren dan dat ik er wat aan ga doen. Fout := :')

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 22:00

R_obin schreef:
Ik begin elke dag meer gestresst worden, zo gestresst dat ik liever doe alsof ik helemaal niet moet leren dan dat ik er wat aan ga doen. Fout := :')

Dit had ik kunnen schrijven.. _O-

Anoniem

Ik heb nu eindelijk met biologie zoiets van 'dit moet wel lukken :)'.

Heb alles over immuniteit e.d. weer doorgenomen, dissimilatie van glucose en blablabla.. Immuniteit was echt VER weggezakt. Ik vraag me af of ik het überhaupt wel een keer geleerd heb hiervoor. :')

xFioon

R_obin schreef:
Hmm nee zal nog wel even duren voordat het helemaal goed is met je pony. :(:) Maar kun je niet ponykamp begeleiden zonder pony dan of wil je dat niet?

nee, dan moet ik hem thuis laten, en dat wil ik ook niet. Het zal geen probleem zijn als ik daar niet op mijn pony kan rijden, vorige jaar is hij van de maand dat hij daar was ook 1 week ziek geweest (uitdroging (waardoor geen idee), moest eigenlijk naar de kliniek maar is gelukkig goedgekomen),
maar hij zal dan nog niet in de wei mogen denk ik, en op stal gaat hij ook echt niet blij zijn :n Hier thuis mag hij dan nog in de paddock straks...

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 22:01

R_obin schreef:

:=
Vertoon soms ook wel SOG
Ga zo met mn samengevat ff in bed liggen, kan ik me wel goed concentreren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 22:01

Cherellee_ schreef:
R_obin schreef:

Dit had ik kunnen schrijven.. _O-

Het waren mijn woorden al! :')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 22:02

Nueve schreef:
Ik heb nu eindelijk met biologie zoiets van 'dit moet wel lukken :)'.

Heb alles over immuniteit e.d. weer doorgenomen, dissimilatie van glucose en blablabla.. Immuniteit was echt VER weggezakt. Ik vraag me af of ik het überhaupt wel een keer geleerd heb hiervoor. :')

dat moet ik allemaal nog...
moet echt goed dat leren met die Tc en Thelper lymfocyten ofzo, of is dat immuniteit?
en moet de begrippen dissimilatie, assimilatie, osmose diffusie enzo nog ff goed leren, dat vergeet ik altijd!