Eerst moeten jullie weten dat Eelco bij de BCC in Amstelveen en dat die jongens elke donderdagavond met z'n allen gaan borrelen na de koopavond.
Ik had iets met een jongen genaamd Yuran. En we gingen op een donderdagavond met een groepje (mijn toenmalige vriendje dus ook) naar de kroeg. dezelfde kroeg als waar die groep van BCC zat. Ik kende al een avn de jongens van BCC en hij vroeg of ik even met Yuran bij hun kwam zitten. Dat deden we. En eigenlijk was het liefde op het eerste gezicht. We hebben de hele avond zitten praten, nummers uitgewisseld (waar Yuran dus bijzat) en gelijk de volgende dag vertelde hij me dat hij ontzettend weg van me was. Na een week schuldgevoel te hebben gehad wilde ik het uitmaken met Yuran zodat ik een relatie kon aangaan met Eel. Maar Yuran zei onze afspraak af.
Toen ik in plaats daarvan wat ging drinken met vriendinnen kwam ik weer Eelco tegen met de rest van BCC. Ik heb toen die avond voor het eerst met hem gezoend. En daar is Yuran achter gekomen.
Heel banketstaaf gelopen. Was niet mijn bedoeling en ik ben nooit van het vreemdgaan geweest. maar het komt erop neer dat Yuran nog steeds niet met me praat..
Desalniettemin ben ik ontzettend gelukkig met mijn lieve Eelco en hoef ik hem echt niet meer kwijt