Voor de mensen in de buurt van de utrechtse heuvelrug en die in de horeca/petit restaurant willen werken; de Lehman is nog opzoek naar personeel na de zomer. Het gaat hierbij om een fulltime baan. Voor meer informatie PB of via www.lehman.nl.
Cowgirl
Geplaatst: 08-06-10 21:03
Ik heb net 4 uur gewerkt aan het veranderen van mijn CV en aan het opstellen van een brief. Betreft een sollicitatie bij een zorg instelling als administratief medewerker.
verder vond ik nog 2 vacatures op schiphol daar ga ik morgen mee aan de gang.
Nou, ik ga op weg naar het UWV om info aan te vragen over een uitkering, en dan langs uitzendbureau's om even te gillen dat ik deze week werk nodig heb, omdat ik dus anders geen huur kan betalen! Whaaaaaaaaa
Bedoel maar. En nu kan m'n vakantie ook al niet doorgaan, geen leuke dingen meer om naar uit te kijken dus. Baalt!
Of iemand wil 300 euro aan me doneren?!
Cowgirl
Geplaatst: 09-06-10 13:02
Bij het bedrijf waar ik mijn opleiding doe hebben we ook even naar mijn cv en wat oude sollicitatiebrieven gekeken.
Deze had ik al aangepast toen ik de vorige keer thuis zat en deze meenam naar het reintegratie buro. Het komt er dus opneer dat ze weer in oude staat hersteld zijn zeg maar.
Dus werkgever en daaronder en lijstje met je taken. (lees weer al die poedersuiker baantjes opratelen) Ik heb dit keer ook maar eens mijn geboorte datum achterwege gelaten. Het liefst laat ik al die banen in die plantenkwekerijen ook achterwege omdat ik daar altijd op wordt afgewezen...ja sorry dat ik zo hard gewerkt hebt al die jaren
Verder is er een heus wonder gebeurd: ik heb zowaar een banenmatch mail gehad van het uwv werkbedrijf!!!!! en dat al na 6 maanden!! De vlag kan uit en jullie mogen een gebakje komen halen.
Ook kreeg in ineens een telefoontje van het reintegratieburo waar ik al 3 maanden geleden ben ingeschreven! Ik moest gelijk weer contact opnemen met een andere instantie...mijn hemel. Jeetje ga ik dan toch nog voor de kerst aan het werk komen.
*gaat de volgende 2 sollicitaties op de mail doen*
ik heb net idd via internet WW aangevraagd. ook hier weer tig sollicitatie formulieren invullen....
BiBiQ
Geplaatst: 09-06-10 13:17
Zo zo dat zou wel fijn zijn, UWV mailde mij net ook al een administratieve baan, wel voor 2 maanden, maar ach, werk is werk!!! Hopen dat dit op iets uitloopt
Nou, ik ben nu al afgewezen voor de vacature van administratief medewerker van het UWV. Baal! Ze hadden iemand die meer boekhoudkundige ervaring had.... Baal... Kan zo toch nergens ervaring opdoen als ik nergens wordt aangenomen!!!!!!!!!
Ik heb momenteel wel een baan maar ben druk op zoek naar iets anders. Banen liggen niet voor het oprapen helaas. Zoek me suf. Sta op allerlei sites ingeschreven op de mailinglijsten om maar niks te missen, ook sites als nationale vacaturebank en monsterboard. Maar het valt echt niet mee.
Nou, net weer 5 sollicitaties gedaan en weer langs het UZB geweest om m'n hoofd weer is te laten zien. Ik wil graag aan de slag! Ze gingen met voorstellen als assistent apotheker en nog wat.. Wie weet is dit wat!
Ik mag volgende week op gesprek bij een overheidsinstantie... waar ik al voor de derde keer nu heb gesolliciteerd (wel andere functies). Drie maal is scheepsrecht, toch?
Mandyy
Geplaatst: 10-06-10 19:12
Spannend! Succes alvast!
Bestaat er een toeslag/regeling voor afgestudeerde die geen baan kunnen vinden? Heb laatst bij het UWV gevraagd, maar ze zeggen dat ik nergens voor in aanmerking kom. Lijkt me toch raar dat er niets voor zou zijn?
x_spekkie_x
Geplaatst: 10-06-10 19:17
Mandyy schreef:
Spannend! Succes alvast!
Bestaat er een toeslag/regeling voor afgestudeerde die geen baan kunnen vinden? Heb laatst bij het UWV gevraagd, maar ze zeggen dat ik nergens voor in aanmerking kom. Lijkt me toch raar dat er niets voor zou zijn?
Woon je samen? Of alleen. Als je samen woont, ook al is het met een huisgenoot, dan zien ze je als "Getrouwd" (Echt achterlijk!!!!) en dan mag je maar 1300 euro per maand binnenkrijgen per huishouden. Dan krijg je dus geen uitkering of wat dan ook.
Als je tijdens je studie werk had, 6 maanden achtereen, en nu geen werk hebt omdat je contract bijv. niet is verlengd heb je recht op WW. Hopelijk heb je hier wat aan. Ik zit met hetzelfde probleem!