Nikitah86 schreef:Ik hoop dat ik niet als net binnenvaller te snel of te veel commentaar lever en ik ben een pietlut dus kijk maar wat je ermee doet!
Lieverzo dan andersom 
Maar ik kom er niet zo snel uit. Heb nu dit:
Citaat:
Met interesse las ik in op uw website dat u op zoek bent naar een Rentmeester/ Makelaar-taxateur. Graag solliciteer ik naar deze functie.
Als net afgestudeerde MER student met afstudeerrichting Vastgoed & Makelaardij beschik ik over een commercieel gerichte achtergrond die ook binnen de makelaardij van toepassing is. Gecombineerd met de nieuwste kennis over de huizenmarkt is dit een ideale combinatie om binnen de makelaardij van start te gaan. (zou hier nog wel iets willen schrijven over de voordelen van een starter en het vormen van deze binnen de bedrijfscultuur)
Vooralsnog ben ik niet in het bezit van de NVM certificatie maar ik zou het als een goede kans zien om deze, en eventueel andere benodigde papieren, te kunnen behalen om op die manier te kunnen voldoen aan de kwaliteit waar jullie kantoor voor staat.
De woningmarkt op X trekt mij o.a. aan door de geschiedenis en diversiteit die zij rijk is. De agrarische sector is daar natuurlijk sinds jaar en dag een onderdeel van. Hoewel het toerisme tegenwoordig een grote inkomstenbron is op X, zijn de landerijen nog altijd een duidelijk onderdeel van X.
Ook lijkt het mij zeer interessant om de agrarische sector te leren kennen in de omgeving van Y.
Ik werk graag zelfstandig, maar ik kan ook goed in teamverband werken. Verder ben ik erg flexibel ingesteld. Het lijkt mij een uitdaging om deze vaardigheden toe te passen en verder te ontwikkelen in de door u aangeboden functie.
Uiteraard ben ik bereid mijn sollicitatie mondeling toe te lichten.
het is gewoon net niet je van het. Ik zou ook graag duidelijk willen maken dat de agriarsiche tak mij leuker lijkt dan enkel de woonmakelaardij, maar hoe maak je daar een lekker lopend zinnetje van.